Jól őrölnek a Malomban

Malom Étterem BajaMalom Étterem Baja a térképen

Kiváló 2014. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. március 3.
Többször látogattunk el családommal az étteremben. Szilveszteri buliban is, és más rendezvényen is voltam már az étteremben, és az ételek mindig finomak voltak. A választék nagy, és az ételek is finomak. A mennyiség is megfelelő és az ára sem kifizethetetlen. Az étteremhez tartozó egyéb szolgáltatások lehetőséget adnak a további kikapcsolódáshoz amennyiben valaki szert bowlingozni. Jó hely szép, ajánlom másoknak is.

Malom Étterem további értékelései

2022.02.19a párjával
Néztük, hogy Baján hol együnk, nos, az ittjartam.hu szerint ez a hely az elsők között van, és még az út mellett is jól látszik, tehát jó is lesz. A bajai halászlével vannak gondjaim, amúgy nagy halászlé-fan vagyok, de ezzel a tésztással nem sikerült még igazán megbarátkozni, pedig adtam neki már...
2020.02.18gyerekekkel
A svédasztalos étterembe mentünk,Meglepődtem,hogy ugyan az, az ételsor szerepelt mint amikor nincs akció. A kiszolgáló személyzetnek minden elismerésem.Pörögtek ezerrel és még mosolyogtak is .Majdnem mindent megkóstoltunk. Két étel ami ízlésem szerint "SÓS" volt és a töltött káposzta túl savanyú...
2018.01.09a párjával
Több alkalommal jártunk már itt mert eddig még nem csalódtunk ezért választottuk most is ezt a helyet egy ebédre. Az ételek nagyon finomak, a pincérek segítőkészek, barátságosak. Hétvégén svédasztalos menüből lehet választani de étlapról is bármit rendelhetsz. Csütörtökön és pénteken féláras...
Duna Wellness Hotel Baja - Napi árak reggelis ellátással
2025.03.03-ig
Duna Wellness Hotel Baja
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással