Megéri betérni!

Svejk Vendéglő BalassagyarmatSvejk Vendéglő Balassagyarmat a térképen

Kiváló 2016. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 22.
Egy szombati kirándulást követően látogattunk el az étterembe. A vendéglátóhely mellett kialakított nagy parkolóban könnyen találtunk parkolóhelyet. Több asztal közül választhattunk, ám pár perc múlva már minden hely foglalt volt. Az egész csapat profizmusa figyelemre méltó. Nem kellett sokat várni a rendelésünkre, minden fogás gyorsan, melegen került az asztalunkra. A kiszolgálás is remek volt, semmi kívánnivalót nem hagyott maga után. A felszolgálók kedvesek, mosolygósak és nagyon szemfülesek. Amikor a férjem végzett a levessel, egyikük azonnal ott termett, már vitte is a tányérját. A szalvétát azonban véletlenül lesodorta a „menetszél”, amit nem vett észre. Egy másik pincér is éppen akkor haladt el mellettünk, és menet közben szemrebbenés nélkül hajolt le az elhagyott papírkáért, annyira profin és természetesen, hogy mások észre sem vehették a jelenetet. Amikor a mellettünk ülők végeztek, ugyanilyen gyorsan szedték le a terítéket, mire kettőt pislogtunk, már tiszta is volt az asztal. Hangulatos környezetben, csodaszép festmények és retro képek között, lágy zene mellett fogyaszthattuk el finomabbnál finomabb, bőséges ételeinket. A mosdó is nagyon tiszta, illatos, bent is halk zene szól. Az árak pénztárcabarátak, bátran ajánlom a helyet mindenkinek.
Svejk Vendéglő Balassagyarmat - Étel/italSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Étel/italSvejk Vendéglő Balassagyarmat - BelsőSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Étel/italSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Külső képSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Külső képSvejk Vendéglő Balassagyarmat - BelsőSvejk Vendéglő Balassagyarmat - BelsőSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Étel/italSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Étel/italSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Étel/ital

Svejk Vendéglő további értékelései

2023.08.11a párjával
Érdekes. ma többen jó szívvel emlegették is, meg az ittjartam is ezt ajánlotta. Nem volt kétséges, hogy ide megyünk enni. A probléma csak a szűk időkeret volt, du. 13 óra után pár perccel érkeztünk és 14 órakor már időpontra mentünk egy kiállításra. Kérdeztem a felszolgálót, hogy szerinte fél óra...
2023.05.21csoporttal
Kirándulásunk során vettük igénybe ennek az étteremnek a szolgáltatását. Nagyon finom palóc étel kinálatuk van. Az adagok is óriásiak és a kiszolgálás pörgős,kifogástalan. A bokszos kialakítás nagyon tetszett.Az ital kinálat is jó. A barna sőr, a vörös bor és a gesztenyepüré is finom volt....
2021.08.16családjával
A cseh eleterzest kerestük. A csapolt sorok jók voltak. Az ételek annál kevésbé. A barnamártás kesziteset meg kellene tanulni. A knédli gyorsfagyasztottbol készült, ez még rendben lenne. A savanyú káposzta tulajdonképpen bele volt főve a "mártásba", mint egy káposztaleves. Nulla izélmény! A többi...