Dallasban is így nyomják?

Dallas Étterem BudapestDallas Étterem Budapest a térképen

2016. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 9.
Sokszor hallottam a helyről,de csak mostanában jutottunk el addig, hogy kipróbáljuk.
A környezet és a belső kialakítás nagyon tetszik. Nekem hiányzik a hangulathoz tökéletességéhez egy wurlitzer, hogy ne tucc-tucc zene menjen.
Amivel máshol még nem találkoztam, az az asztalra helyezett elektronikus pincérhívó. Kiváló ötlet! Nem kell kiabálni, integetni, pisszegni.
A kiszolgálók nagyon udvariasak.
Többféle burgert és egy stake-et rendeltünk. Viszonylag gyorsan megkaptuk, igaz nem volt sok vendég. Fitness burger, Jucy Lucy, Dupla és baconos burgert ettünk. A két "női" adag nagyon finom volt. Salátával, kis krumplival, tökéletes. A baconos-sajtos szerintem száraz. Sajtot nem éreztem. Maga a buci nem volt túl friss és kevés volt benne a szósz. A dupla a 40 dkg marhahússal finom, de rettentő tömény. A stake átlagos.
A limonádék nagyon jók! A desszertek közül kiemelném a szuflét és az amerikai palacsintát. A gofri viszont előre lesütött, utólag mikrózott darab. Nem volt jó.
Összességében a hely nagyon jó, de ettem már ennél sokkal jobb hamburgert, jóval kevesebb pénzért. :-)

Dallas Étterem további értékelései

2022.05.29gyerekekkel
Tegnap tértünk be a családommal,a fiam szülinapjára ebédelni.Az asztal,olyan retkes volt,hogy át kellett törölnünk.Kihozták az étlapokat,amelyek inkább egy fejes salátára hasonlítottak,az összes oldala kiszakadt a helyéről...Kértünk,dr.peppert,ami a tesco-s gagyi változat,a legolcsóbb.Hoztak...
2022.01.30barátokkal
A legamerikaibb étterem Budapesten, azon belül is Óbuda külsőbb részén, megközelítés autóval lehetséges, buszmegállót nem láttam a közelben. Az étterem előtt önkiszolgáló benzinkút üzemel. Az éttermet pontosan úgy alakították ki, mint az amerikai filmekben az autóutak melletti moto-bisztrókat....
2019.12.28gyerekekkel
Steak éttermet keresve jutottunk el az étterembe, ahol december elején ebédeltünk. Terrence Hill neve garancia - gondoltam én, hisz az étteremben evett pár éve, nagy felhajtás mellett... Nagy reményem volt, hogy az általam igen kedvelt country zenét hallok majd két órán át, de nem így volt,...