Kritikán aluli pincérek!

Gastland Bistro - Oktogon BudapestGastland Bistro - Oktogon Budapest a térképen

Gyenge 2016. májusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. május 27.
Kollégákkal látogattuk meg az éttermet, hétköznap, ebédidőben. Elég sokan voltak, de nem is vártunk mást. A bejáratnál lévő pultnál senki sem volt éppen, így a köszönésünkre senki sem reagált, de még beljebb sem. Mivel még nem jártunk itt kérdezősködtünk a pincérektől, hogy mit-hogyan stb. stb. Az ételek elfogadhatók voltak, kivéve a grill részleg. Itt az előre kiszedett mennyiséget süti meg az egyik chef, de mindenkinek rágós lett, félig átsütve. Ki kellett túrni a felét. Majd jött az italigényeket felvevő lány, aki pofákat vágott mikor megtudta, hogy nem kérünk azonnal italokat (később szerettünk volna). A használt tányérokat, evőeszközöket viszonylag gyorsan eltüntették, de sajnos a pincérek negatív hozzáállása miatt többet nem látogatjuk ezt a helyet. Nagyon sok étterem stb. van a környéken, van miből válogatni.
Egy mosoly nem sok, mégis elég.

Ui. Lehetne több rántott étel, bár miattunk már felesleges...

Gastland Bistro - Oktogon további értékelései

2019.03.28a párjával
A közelmúltban többször is volt szerencsénk itt ebédelni illetve vacsorázni . Nagy tömegben is kultúrált étkezést biztosít. Bőséges a választék . Levesek , főzelékek , főételek , desszertek. A pácolt csirkehúsokat frissen sütik kérésre .Vacsoraidőben kicsit nyugisabb , bátran ajánlom mindenkinek!
2018.03.28a párjával
A hely nagyon kellemes csalódás volt bár rengetegen járnak oda valahogy mégis eloszlik a galéria miatt és nem zavaró.A mintegy két óra alatt mindenki válogathat kedvére a bőséges kínálatból.Nekem eddig minden ízlett amit kóstoltam.Persze a minőség biztosan változó,de a nagy forgalom miatt gyorsan...
2017.08.13gyerekekkel
Fiammal ebédeltünk itt.Ismertük a helyet,mert már jártunk itt máskor is,és amikor még a Szél Kálmán téren is volt ilyen étterem ott is voltunk többször.A csirkeragu és gulyásleves finom volt,és sűrű.A rántott csirkeszárny petrezselymes krumpli és a zöldséges rizs is finom volt.A grillhús fűszeres...