Születésnap

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. május 10.
Nagyon gazdag választék.Kíváló a koszt,udvarias a kiszolgálás.A 70.éves születésnapomat ünnepeltük.Még gyertyás tortát is kaptam és lefényképeztek. Felejthetetlen élmény volt.Nagyon gazdag a választék így mindenkinek kedvére való jutott!
Már többször jártunk itt a fiamék ajánlották.Volt ballagás,születésnap,évzáró megünnepelve és mindig nagyon meg voltunk elégedve a kiszolgálással,a gazdag ételválasztékkal!

Kakas Étterem további értékelései

2024.04.07családjával
Felháborodást keltett bennem és családomban, hogy miután évtizedek óta ide járunk ünnepekkor és máskor is. Két héttel korábban telefonon bejelentkeztünk, születésnapot ünnepeltünk 4 fő. Kértük, hogy a terasz ajtó mellé kapjunk asztalt. 13 órára szerettünk volna asztalt, de mivel 12 órára tudták...
2024.03.10a párjával
Regota jarunk ide,mert finom etelek es jo volt a kiszolgalas.2024.03.08.-an voltunk ott vacsorazni. Alkoholmentes pinacolada koktelt kertem.alkoholos eprest hoztak.jeleztem es semmi elnezest,ugy neztek pofavagassal egybekotvea problemas vendegigy tette le az eredetileg kert koktelom.kacsamajat...
2022.09.15a párjával
Először jártunk ott párommal. Törzshelyünk zárva volt, és jó alternatívának tűnt a Kakas. Mindketten Párolt grillezett zöldséget rendeltünk kecskesajttal és valami öntettel. Az ételre közel egy órát kellett várni, de ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy a brokkoli, a karfiol épphogy meg...