"Mi szem, szájnak ingere"!

Trófea Grill Étterem - Zugló BudapestTrófea Grill Étterem - Zugló Budapest a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. november 25.
Évek óta itt rendezzük a családon belüli évfordulókat, születésnapokat, névnapokat. 87 éves édesapámat is lenyűgözte a hely; finomságaival, kitűnő boraival, s nem utolsó sorban az udvarias kiszolgálás, figyelmesség.Ugyanis az ő mottója: a "kötelező" gyógyszer mellett finom borocska. Rendszeresen igyekszünk végig kóstolni a rengeteg ételfinomságot - ami persze lehetetlen -, látványuk is elég néhány kör után. Imádjuk a frissen facsart narancslét - már az unokák is ihatják -, és bevallom kicsit /nagyon/kirúgunk a hámból az édességek terén is. Ki ne hagyjam/!/ - a finom házikenyeret, amit saját magunk szeletelhetünk. Minden családtagnak megvan a maga kedvence: a grillezett halaktól, a szarvaspörköltig, salátákig. -- Reméljük, itt ünnepelhetjük hamarosan a Papa 88-ik szülinapját!

Trófea Grill Étterem - Zugló további értékelései

2022.04.10gyerekekkel
Hatalmasat csalódtam és felháborodtam!!! Tegnapi nap voltam családommal 6 fő . Este 21 órára kaptunk időpontott . Megérkeztünk megkaptuk az asztalunkat . Ami jelzem 4 főre lenne kényelmes. Mi 6 főre kaptunk 4 főset. Na elindultunk ételért. Akkor jött az igazi csapás . Hidegtál alig van Sushi...
2022.01.03barátokkal
Pár barátommal itt ünnepeltem a szülinapomat.A személyzet nagyon kedves és udvariasak voltak. Mindenki nagyon jól érezte magát. Biztos hogy megint visszafogunk térni. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
2021.12.03a párjával
Hosszú ideig zárva volt, még a járvány miatti kötelező időn túl is. Megnyitott. A belső tereken is látszik a frissülés, de enneél többet ér, hogy a pincérek kedvesebbek, a kiszolgálás figyelmesebb, végre lehet bankkártyával is fizetni. Az ételkínálat a "csendesebb" első ebédturnusban is...