Kiváló vietnami étterem

Vietnami Speciális Melegkonyha BudapestVietnami Speciális Melegkonyha Budapest a térképen

Kiváló 2016. júliusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2017. április 2.
Kőbánya-Városközpontban, a Szent László térrel szemben található autentikus vietnami étterem, amelyet egy sok éve Magyarországon élő vietnami család működtet. A belső dekoráción nem érdemes fennakadni, a toszkán tájakat és azúrkék Adriai-tengerpartot idéző egész falat beborító festmények még az előző olasz étterem idejében készültek évekkel ezelőtt, úgy látszik, tetszett az új tulajdonosoknak is, hát meghagyták. A szemben lévő fal végig üvegezett, így a belső tér világos, napfényes. Sok ázsiai vendég is felkeresi, ottjártamkor is több család étkezett terülj-terülj asztalkám módra egy csomó finomságot felvonultatva.
Az ételek közötti eligazodásban szívesen és mosolygósan segít a család fiatalabb korosztálya, a fiú és a lány is tökéletesen beszél magyarul, az idősebbeknek azért ezzel van némi gondja. Marhahúsos Pho levest, tavaszi tekercset (Nem Rán 250 Ft/db) és csirkenyársat (Com rang ga xien 1100 Ft) ettem pirított rizzsel, ebből elvitelre is vásároltam, a gyerekeknek is nagyon ízlett. Jól passzolt mellé a mangó üdítőital (400 Ft/doboz). Minden étel hibátlan volt, egyszerűen kiváló. Sajnálom, hogy nem volt kapacitásom még több ételt megkóstolni. Az árfekvés teljesen korrekt. Borravalót nem fogadnak el, náluk nem szokás. A csomagolásért nem számítottak fel díjat. Távozáskor a személyzet minden tagja széles mosollyal és finom hajlongással búcsúzott.
Az étterem vietnami neve (a blokkról): Hoan Nam - Viet Nam.
Vietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Külső képVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Külső képVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étlap/itallapVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étlap/itallapVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - BelsőVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - MosdóVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - BelsőVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Belső

Vietnami Speciális Melegkonyha további értékelései

2021.05.16a párjával
Ahogy olvasom, évek óta jó ez sokaknak, hát, akkor nekem is jó. Sőt! Kezdünk újra étterembe járni, ezt csak úgy kiböktük magunknak autóból hazafelé jövet, elég bonyolult módon vissza is fordultam, hogy hátha végre egy jó vietnami! És az, bizony! A neve már nagyon régen nem Vietnami Speciális...
2019.07.20a párjával
A közelben lévő templomlátogatás során fedeztük fel az éttermet. Ilyen jellegű ételeket még nem ettünk ezért gondoltuk miért is ne kóstoljuk meg őket. Ráadásul éhesek is voltunk úgy délután fél 3 fele. Kedves felszolgáló fiú termett az asztalunknál, kis ízelítőt kaptunk a konyhai személyzet...
2018.11.13a párjával
Párommal rendszeresen járunk ebbe az étterembe és nem hiába! Az ételek nagyon jó árban vannak. A pho leves fantasztikus! A város egyik legjobbja! A rákfarok előételnek elengedhetetlen! Nagy adagok vannak főételek terén is, de eddig nem ájultam el tőlük! Egyszerű ízekkel dolgoznak, de rengeteg...