Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

10 értékelés
8 városban járt
37 feltöltött fotó
Értékelt: ma, 12:38
Veresegyházi sétánk során tértünk be ide ebédelni. Korábban nem volt információnk a helyről. Az étterem a tó szélére épült teraszon található, ebéd közben gyönyörködhetünk a panorámában. Gyors és udvarias kiszolgálást tapasztaltunk. Amit ettünk: Tyúkhúsleves gazdagon - első osztályú, aranysárga, amilyennek lenni kell, nagyon finom volt és kellő adag.

2 értékelés
2 városban járt
Értékelt: ma, 9:13
Nagyon kellemes hotel, kedves fogadtatás, tiszta szoba, fürdőszoba,a félpanziós ellátás több négy csillagos szállodát messze megelőz [moderálva - a szerk. ]. A reggelinél a felvágottak mennyisége, minősége, a sajt választék,kenyér típosok és az egyéb kinált ételek finomak, frissek, a vacsora bőséges és nagyon finom,az elfogyott ételek "utántöltése" példaértékű,köszönjük!

7 értékelés
36 értékelés
21 városban járt
28 hasznos szavazat
10 feltöltött fotó
2017. februárban, családjával járt itt
Értékelt: ma, 4:32
Családdal születésnapra ünnepelni mentünk el. A hely érdekes, de nagyon zsúfolt, a falakon fura összeállításban vannak a középkorinak mondott dizájn elemek, mint harci fejsze, visszacsapó íj, dárda, stb. Az étlapot átnézve és az ételekről érdeklődve a pincér javaslatára vegyes tálat rendeltünk. Sajnos nem bioztos, hogy jól választottunk.

Értékelt: tegnap, 22:39
Óbudán, a Margit kórházzal szemben, a Szalézi Rend Szent Alajos Rendháza mellett, családi vállalkozásként működő cukrászda. Bár a korábbi beszámolók szerint a fagylaltjuk kiváló, sajnos azt februárban nem találtam náluk. A sütemények és torták választéka gazdag, az üvegpult zsúfolásig tele, árban széles a skála 250-700 Ft között a kókuszgolyótól az országtorta Őrség aranyáig bezárólag.

Értékelt: tegnap, 22:20
Az Andrássy úton lévő egykori Pallavicini palota historizáló-neoreneszánsz stílusú pompás épülete ad otthont a MagNet Bank központjának (jobb oldali szárny), valamint a közösségi térként működő étteremnek és teaháznak (bal szárny). A bejárat előtt fedett teraszon a dohányosok számára biztosítanak kényelmes és kulturált ülőhelyeket.

1 városban járt
Értékelt: tegnap, 21:28
Mindenki ellenőrizze le tételesen a fogyasztást,mert "véletlenül"mást is kifizettetnek. Sokadszor jártunk ott,nem szoktuk ellenőrizni a számlát... Ki tudja,hogy hányszor vertek át minket néhány ezer forinttal!?!?

119 értékelés
14 városban járt
46 hasznos szavazat
1124 feltöltött fotó
2017. februárban, családjával járt itt
Értékelt: tegnap, 20:02 - 1 látogató hasznosnak vélte
Városunk nem olyan nagy,hogy minden héten más étteremben együnk,két éven keresztűl,ezért néha visszatérünk egy ,,te(sz)tt szinhelyére,,. Ma ünnepelni szándékozunk,nem új helyszint tesztelni,ezért egy jó emlékü helyet keresünk fel! El nem tudom képzelni hogy tudnak ennyi emberre emlékezni,de ismerősként üdvözölnek bennünket.

2 értékelés
2 városban járt
Értékelt: tegnap, 20:01
Bár az asztaltól nem előttünk távoztak a vendégek, mégis morzsás, zsirpacás alátéthez ülhettünk. A hely egyszerű és zajos, a pincérek nem profik, minth alkalmilag épp ott lenne munkájuk. Az étlapon feltüntetett tésztafeltétet a felszolgált adag nyomokban is alig tartalmazta, kommersz zacskós szósz íz, kemény, rágós tészta handmadeként eladva.

Értékelt: tegnap, 19:04
Egy tárgyalásra jöttem a közeli irodaházba, és szerencsére úgy alakult a reggeli forgalom, hogy még volt időm betérni ide reggelire és egy kávéra, még csak kapkodni sem kellett. A GE irodaház aljában működő kávézó nyitott bárki számára, az utcáról nyílik a bejárat, nem kell bemenni az irodaház recepciójára.

1 városban járt
Értékelt: tegnap, 18:39
Egzotikus,kényelmes,gyönyörű hely! Még a legigényesebbeknek is a figyelmébe ajánlom! A személyzet nagyon udvarias,segítőkész! Nagyon tiszta,rendezett hely! A jakuzzi,a Cleopátra fürdő,a szaunák,a welness csomagok csodásak! Az ételek nagyon finomak,bőségesek! Máskor is jövünk! Köszönjük!

Keress bennünket a Google+-on!