Jöhet a BéTerv!

BéTerv MátraszentimreBéTerv Mátraszentimre a térképen

Kiváló 2017. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. február 20.
Ha minden zárva, jöhet a BéTerv!
Másfél hete jártunk a férjemmel Galyatetőn. Innen gyalogtúrázva elmentünk Mátraszentlászlóra, majd Mátraszentistvánra és végül Mátraszentimrére. Az előző két helyen nem találtunk egyetlen nyitva levő éttermet vagy kávézót sem. Így aztán már ebédidő volt, mire Mátraszentimrére érkeztünk, fáradtan, kicsit átfázva.Elindultunk éttermet keresni és a templom után nem sokkal szemünkben ötlött a kicsi étterem táblája valami ilyesmi szöveggel: "Ha minden zárva, vagy nincs máshol hely, akkor jöhet a BéTerv." Már a szlogen is tetszett, úgyhogy be is mentünk. Egy kicsi, de barátságosan berendezett étterem, kávézó, büfé fogadott bennünket, éhes vándorokat. A helyiségbe mindössze két nagyobb asztal és két, bárszékkel ellátott pult fér be.A kifüggesztett étlapon megtalálható három-négy féle leves, hat-nyolc féle főétel, egy-két desszert.A főételek között a sztrapacska több változata, de húsos ételek is megtalálhatóak.Desszertnek palacsintát és fánkot lehet kérni, többféle töltelékkel.Ennyiből szerintünk lehet választani,nem is kell több. Nagyon finom pálinkák, borok és sörök is várják a vendégeket. És a nagyon kedves kiszolgálás sem mellékes. Lehetett kis adagot is rendelni, aminek külön örültem. Az árakra sem lehet panasz, tehát jót ettünk, jó áron. Ha legközelebb erre visz az utunk, biztos a BéTerv lesz az ATerv.

BéTerv további értékelései

2023.07.25egyedül
Inni és egy sütire tértem be már másodszor. A múltkor nagyszerű meggyes rétest ettem és egy Affogattót ittam. Most a barackos sütijüket kóstoltam meg, ami puha és könnyű volt, és egy colát ittam. Mindkettő nagyon finom volt. A kiszolgáló hölgy kedves, fürgén, pontosan dolgozik, így még visszatérek!
2022.08.15a párjával
Méretét tekintve kicsi hely, de hangulatosnak tűnt, bár, mi nem ettünk (éppen vacsora után jártunk arra), csak jégkrémet vettünk. A kinti asztalok, illetve székek nagyon jól néztek ki, szerintem azokban hosszasan el lehet ücsörögni.
2022.01.24a párjával
Remek, hogy hétfőn is nyitva van. Elsősorban ezért látogattuk meg, nagyon tetszett, visszajövünk.