Szuper hely

Boglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak MezőkövesdBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. április 11.
Nagyon jól választottunk ezzel az étteremmel. Nagyon finom volt az étel, ár érték arányba nagyon megfelelt.
A pincérek udvariasak voltak. Nem voltak tolakodók....
Első este ott vacsoraztunk, és annyira megtetszett az étel és a hely, hogy másnap is visszamentünk.
Attól függetlenül, hogy nincs épp "szezon", nem mondták azt, hogy nincs ez vagy nincs az.
Nagyon meg voltunk elégedve a hellyel. Ha legközelebb erre járunk, biztos eszünk még itt.

Boglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak további értékelései

2022.08.15a párjával
A különálló vendégházban voltunk 4 éjszakát. A berendezés, légkondi, a nagy, rengeteg csatornás tv, ágy, fürdőszoba megfelel egy 4 csillagos hotelnek. (Sőt, jobb is néhánynál.) Erkélyajtón hibátlan szúnyogháló, erkélyen kerti bútorok, szárító. Egyedül a minihűtővel nem voltunk kibékülve, pár...
2019.05.19a párjával
Igen így van! Elolvastam az itt található értékeléseket. Na mondom ezt ki kell próbálni. Valóban a hely egyszerűségében, nagyszerű. Az ifjú pincér kissé zavarban van a feladattól,főleg, ha még vicceskedik is a vendég. De ez mit sem von le a készségességéből. Az sem probléma, hogy balkézre teszi...
2017.11.01a párjával
Még mindig Mezőkövesd,a hotel vendégei vagyunk,de kis családi ünnepségünkre kevésbé zsufolt,meghittebb helyet keresünk. A Turul nem tetszett,a Kis Pipából kifordultunk,nézzük a helyi éllovast az ittjartam.hu oldalán. Csendes kis utca,megközeliteni és parkolni is könnyű.Tegnap foglaltunk...