Bátor G étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Bátor G értékeléseit!

Olvasd el Bátor G étterem értékeléseit!

Bátor G értékelései

Mesés kis hely, csodálatos ételek -

Vikor Cukrászda Tata

Értékelt: 2016. szeptember 5. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Véletlenül találtunk erre a kedves kis cukrászdára Tatán az Öreg tó közelében. Ez a családias vendéglátó hely rendkívül kedves és udvarias kiszolgálásával már megnyerte tetszésünket, aztán megkóstolva süteményeit, fagylaltjait, elbűvölt bennünket. Egyszerűen és bájosan berendezett hely, ami sokkal jobb hatással volt ránk, mint az eleganciájáról híres szintén tatai cukrászda.
Elegáncia, finomságok -

Barta Kávéház Tata

2016. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. augusztus 31.
Az Angol parkban tett látogatásunk után betértünk a Barta cukrászdába. Ez egy nagyon elegáns - már-már sznob - vendéglátó egység. Elvitelre szerettünk volna süteményeket válogatni, úgy tettünk, mint az előttünk álló hölgy, a pulthoz mentünk és vártuk, hogy minket is észrevegyenek, mint az előttünk már kiszolgált hölgyet.
A vizek városa kellemes ebéddel -

Mahagóni Étterem Tata

Értékelt: 2016. augusztus 31. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Családi kirándulásunk alkalmával kerestük fel az éttermet. Egyszerű, tiszta, barátságos vendéglő. Nagy a választék, finomak az ételek. A kiszolgálás gyors volt, pedig tele volt az étterem. A berendezés átlagos, de tisztaság volt mindenhol. Kellemes napot töltöttünk a városban és mindezt megfűszerezte az ebéd. Csak ajánlani tudom mindenkinek aki Tatán jár.
Nem volt olyan nagy szám.... -

Bujdosó Székely Vendéglő Budapest

2016. júniusban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. július 19.
Sokkal többet vártunk a helytől, mint amit kaptunk. Kevesen voltak a vendéglőben, nem kellett sokat várnunk, de nem volt valami lelkes a kiszolgálás. Az ételektől is sokkal többet vártunk, különlegesebb ízvilágot. Az igényes honlapon és az étlapon szereplő változatos ételnevek mögött nem rejlettek különleges fogások.
2016. májusban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. május 20.
Régóta terveztük már az étterem meglátogatását, azonban a népszerűsége miatt eddig nem sikerült az asztalfoglalás. Most időben kapcsoltak a családtagjaim, így az idei születésnapomat ezen remek helyen ünnepelhettük. Csak a legjobbakat tudom írni a helyről. Remek és különleges konyha, udvarias, gyors és figyelmes kiszolgálás.
Kiváló hangulatú vasárnapi ebéd -

Manna Lounge & Étterem Budapest

2016. áprilisban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. április 10. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Ma délben egy kiváló vasárnapi ebédre tért be családunk az étterembe. Udvarias fogadtatás már belépéskor, ami az étkezésnél végig megmaradt. Nagyon ízletes és változatos ételek sorakoztak a pultnál. Különleges és finom fogásokat fogyaszthattunk. Végig figyelmes és segítőkész kiszolgálásban volt részünk, a tányérokat időben leszedték és az elfogyasztott italokat is gyorsan pótolták.
2015. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2015. október 7.
Pincetúrán jártunk a Villányi borvidéken barátainkkal, amikor is felfedeztük Villánykövesd nagy pincéjében a Görbe Pince Éttermet. Nagyon hangulatos hely, a pincészetben berendezett étterem. Kedves, előzékeny kiszolgálás, kiváló ételek hosszú sora. Igazi boros ételekhez, nagyon finom és jó minőségű borokat kínálnak.
Mindenkinek ajánlom -

Fülemüle Csárda Villánykövesd

2015. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. október 7.
A Vörösbor Fesztiválra érkeztünk az elmúlt hétvégén Villányba. A szállásadónktól érdeklődtünk, hogy hol található a környék legjobb étterme. Ő a Fülemülét ajánlotta. Valóban remek helyre találtunk. Csoda szép környezetben, hangulatos étterem. Nagyon kedves fogadtatás, udvarias, előzékeny, gyors kiszolgálás. A különleges ételek sorából nagyon nehéz volt a választás.
Kiadós ebéd egy egyszerű kisvendéglőben -

Csülök & Csülök Monor

2015. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2015. szeptember 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A 4-es főút mellett találtuk meg a helyet, ahol a reklámtábla már messziről hirdeti, hogy korlátlan ételfogyasztás 990. - Ft-ért. A hely nagyon egyszerű, leginkább egy útszéli meleg ételes büfére emlékeztet. Az étel választék viszont az árhoz képest különösen bőséges. Kétféle leves, kétféle desszert, de a főfogásokból bőven válogathatnak a különböző ízlésű vendégek.
2014. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2014. november 11. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy munkanapos szombat délben látogattuk meg ezt a kedves kis családias hangulatú vendéglőt. Kellemes hangulatú étteremre találtunk, ízléses berendezéssel. A felső szinten korlátlan ételfogyasztás lehetőségét kínálták, rendkívül kedvező áron. Örömmel tapasztaltuk a széles körű választékot. Az ételek nagyon ízletesek voltak. A kiszolgálás udvarias.