HULAMA étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg HULAMA értékeléseit!

Olvasd el HULAMA étterem értékeléseit!

HULAMA értékelései

Véletlenül találtunk rájuk -

Magyaros Étterem Hajdúnánás

2017. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. május 5.
Véletlenül láttuk meg az éttermet és ad hoc döntöttünk úgy, hogy betérünk hozzájuk. Tisztaság volt, ami nekünk nagyon fontos, amikor bemegyünk valahová. Az ételek ízletesek voltak, mellé kaptunk kedves kiszolgálást. Sajnos sok helyen ilyen már nincs. Érdekes és különleges volt a tálalás, lábasban hozták a levest. Már nem először találkoztunk ilyennel, nekünk tetszett.
Étterem a Baradla Barlang bejáratánál -

Tengerszem Étterem Jósvafő

2017. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. április 10. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Az Aggteleki Nemzeti Parkban töltött néhány napra beterveztük a Baradla Barlang látogatást. A bejáratától néhány lépésre találtuk a Tengerszem Éttermet, így adott volt, hogy ebéd náluk. Tisztaság, és figyelmes pincér fogadott. Az étterem kívül és belül stílusosan van dekorálva. Az ételek jóízűek és mennyiségileg is megfelelőek voltak.
2017. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. április 6.
Átutazóban voltunk Kazincbarcikán, így adott volt, hogy az ebédünk ott lesz. Helybeli lakost kérdeztünk meg, hogy hol van lehetőség és az Ambróziát ajánlotta. Első benyomás: tiszta helyiség, figyelmes pincér. Az ételek finomak voltak, elegendő mennyiségűek. Kreatív a séf is, mert szemnek tetsző volt a tálalás úgy, hogy nem volt túldíszítve.
2017. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. március 22.
A Hámori tó mellett nagyon szép helyen van az étterem. Tisztaság, kilátás a tóra, kedves személyzet, élő zene. Minden, ami egy ebédet előre "földobhat". Nem csalódtunk. Ízletesek, bőségesek voltak a megrendelt ételek. Ár érték arányban kissé magasabb az ilyen jellegű éttermek árainál, de a minősége miatt megérte, hogy ezt választottuk.
Nádas, ha arra járok biztos ott ebédelek. -

Nádas Csárda Tiszaújváros

2017. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. február 20.
2017. februárjában átutazóban a városon tértünk be a Nádasba. Tájékozódtunk a neten előtte, és ezért döntöttünk mellettük. Jól tettük. Természetesen halétel volt a cél. Az étteremben tisztaság volt, érdekes a retró díszlet, amiben két pár csizma is helyet kapott a falon. Nem kellet túlzottan sokat várni a felszolgálóra és az ételre sem, ami ízletes volt.
Baráti beszélgetésre kiváló. -

Latin Cafe Debrecen

2016. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. november 3.
Barátokkal tértünk be egy kis beszélgetésre, forró csokizásra. Én chiliset kértem, nagyon finom volt. Süteményt is kértünk, ami ízlett. A kiszolgálás megfelelő volt, kedves volt hölgy, ami manapság sajnos már külön érték. Van kinti terasz rész is, amit még hidegben is szívesen használnak sokan. Ár-érték arányban is elfogadható.
Én meg voltam elégedve. -

Gasthaus Étterem Szilvásvárad

2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. október 19.
Véletlenszerűen választottuk ezt az éttermet, de nem bántuk meg. Olyannyira nem, hogy ottlétünk második napján is oda mentünk ebédelni. Kedvesen fogadtak, ami sok helyen már sajnos nem létezik, már egy jó pincér is ritka kincs. Tiszta, ízlésesen megterített asztal mellett nem kellett sokat várnunk.
A hely tetszett. -

Play Pub House Debrecen

2016. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. szeptember 17.
Terveztem valamit kettesben a párommal, és "szörfözve a neten" esett a választás a számomra teljesen ismeretlen étteremre. Étlapja elég jónak mutatkozott. A rozéra sült kacsamell nagyon jó volt, a narancsos mártással, felezett burgonyával tálalt töltött csirkemell már kevésbé. A séf kreativitását hiányoltam a pár szár zöld miatt.
Rétesbolt a Mátyás Templom mellett -

Budavári Rétesvár Budapest

2016. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. szeptember 17.
Szeptemberi kánikulában töltöttünk pár napot a Mátyás Templom mellett. Harmadik nap fedeztük fel egy kis utcácskában ezt a pici boltocskát. Mert valóban picinyke. Kettő bemegy, ki kell jönni a bennlévőknek. Még jó, hogy meleg időben kint le lehet ülni, mert van két asztalka. A kínálat nem túl nagy, ár-érték arányban a sok helyen tapasztaltakkal szemben elfogadható.
Vegyes érzések.... -

Trattoria Amici Siófok

2016. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. július 26.
Nyaralás alkalmával voltunk párszor az étteremben. Kockás viaszos vászon terítős, olyan fekete-fehér filmekből ismert, régi időket idéző érzés fogja el a vendéget. A személyzet néhány tagja kedves, mosolygós, a többi meg olyan "elmegy". A kedvességet, mosolyt többen nem ismerik, pedig ez a kis vonal az arcon pénzbe sem kerülne és a vendégek is jobban éreznék magukat.