icuska20
Országjáró - 20 városban járt márNépszerű író - 29 hasznos szavazat1 évnyi aktív tagság
Fotói
83 fotó

icuska20 adatlapja

Felsőfokú végzettséggel rendelkező, aktív nyugdíjas vagyok. Imádom a családom, és a természetet. Amikor tehetem kirándulok, túrázok, utazok. Igyekszem az internet segítségével olcsó, szép és programokban bővelkedő lehetőségeket választani.
Leginkább magunk tervezzük meg az utazást, így nem vagyunk időhöz, csoporthoz kötve. Célpontjaink elsősorban a hegyek, tengerpart, nevezetes városok és wellness pihenés. Étterembe ritkán járunk, leginkább a félpanziós ellátásoknál vesszük igénybe. Imádok főzni, ezért leginkább apartmanban szállunk meg és viszem a napra kiadagolt finom ételeket. Így időt, energiát és pénzt spórolunk meg, amit az utazásokra fordíthatunk.
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Ár-érték figyelő  •  Természetbarát  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Aktívan pihenő  •  70-hez közel is nagy
Regisztráció2013.12.07
Utoljára itt2023.12.14

Szörnyű 2015. szeptember 14.a párjával járt itt
2015. szept 09-11-ig foglaltunk itt szállást, ahová annak rendje-módja szerint el is utaztunk az utalvánnyal és a Hotel által küldött visszaigazolással. (320km-t autóztunk potyára! ! )

Odaérve már gyanus volt, hogy a kapu zárva és egy nyíl jelezte a megközelitési módot.
Gyenge 2015. szeptember 14.a párjával járt itt
2015. szept. 7-9-ig voltunk itt. Már az érkezésnél különös volt, hogy a IFA-t előre kérték, és a törölközőt csak vacsora után kérhettem el, ami még nedves volt. A szobában az asztal, az éjjeli szekrények lepusztult állapotban, az ágy recsegett-ropogott, a tv hangja alig érthető, torz.
2Étkezés
Kiváló 2016. augusztus 14.gyerekekkel járt itt
Üdülési joggal rendelkezem itt, ezért kétévente jövünk. Idén egy teljesen felújított apartman fogadott. ( új padlószőnyeg,parketta, kényelmes ágyak, mindkét szobához külön hűtő, klíma stb) tette kényelmessé és emlékezetessé a nyaralásunkat. A wellness részlege most is kellemes kikapcsolódást jelentett kicsiknek és nagyoknak egyaránt.