Joylyn

Regisztráció2016.04.16
Utoljára itt2018.11.15

2016. július 12.a párjával járt itt
Egy hosszú hétvégét töltöttünk itt. A szálloda strandja nagy területen fekszik, és nagyon kellemes a hatalmas fákkal és a kényelmes nyugágyakkal, ahonnan nézegethettük az ide-oda cikázó vitorlásokat. Finomakat ettünk (kár, hogy ilyen rövid idő alatt nem tudtunk mindent megkóstolni. . . ) Vonzó a környezet is, mert sok a látnivaló, érdekesség.
4Étkezés
2016. július 12.gyerekekkel járt itt
Egy rokonom születésnapját ünnepeltük a Csalánosi Csárdában. Hatalmas adag ételeket kaptunk, amik finomak is voltak, és a maradékot be is csomagolták nekünk. Majdnem húszan voltunk, a pincérek folyamatosan figyeltek ránk, gyorsan szolgáltak ki, bár tele volt a vendéglő. Jó választás volt ez a hely.
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2017. augusztus 30.a párjával járt itt
Sümegi pihenésünk alatt mentünk el ebédelni a Csóka Fészek étterembene, ahol csodálatos kilátás mellett fogyaszthattuk el a finom, bőséges, gusztusosan tálalt ebédet. Nem voltak sokan, az ételeket hamar kihozták. A kiszolgáló hölgy kedves volt, a maradékot becsomagolták nekünk. Elégedettek voltunk, hogy ezt az éttermet választottuk.