Knekató étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Knekató értékeléseit!

Olvasd el Knekató étterem értékeléseit!

Knekató értékelései

Ízletes ételek jó áron. -

Denis Étterem & Panzió Lenti

2017. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. március 7.
A szomszéd hotelban szálltunk meg, de mivel ott nem volt lehetőség ebédelni, ebbe az étterembe mentünk át. A személyzet kedves volt és gyors. Ketten menüt kértünk, a lányom Gordon bleu-t. A menü bőséges volt, nagy adag leves, burgonyapüré és egy nagy töltött csirkecomb, káposztasalátával. Az árak nagyon barátiak, az étel jó színvonalú.
Próbaebéd pozitív tapasztalatokkal -

Cooper's Étterem Csesztreg

2017. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. március 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy csoportos kerékpárostúra előkészületeként jártunk a környéken. Mivel dél körül Csesztregre fogunk érni majd a leendő túrán, megnéztük, hogy milyen lehetőségünk lenne megállni pihenni és ebédelni. Az interneten talált panzió és étterem már étteremként nem üzemel, és onnan irányítottak bennünket ebbe a nemrégiben átadott, újonnan épült étterembe.
Gasztronómiai élmény -

Deck Bistro & Bar Szombathely

2016. decemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. január 1.
Az itteni ajánlás következtében mentünk be ebédelni ebbe az étterembe, amikor Szombathelyen jártunk. A pincér hölgy először jelezte, hogy nincs hely, csak a teraszon, de aztán mégis felszabadult egy asztal. A limonádék gusztusosak és finomak voltak, majd a társaság minden tagja puha marhapofát kért dödöllével és hagymamártással.
Ettem már jobbat is. -

Bassiana Hotel Étterme Sárvár

2016. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. december 31.
Az év végén több napot Sárváron töltöttünk, és előre olvastam az értékeléseket, hogy melyik éttermet ajánlják a többiek, így esett a választásunk erre az étteremre. Valóban hangulatos, és a személyzet nagyon kedves, udvarias volt.
Átlagos étel, egy átlag feletti helyen -

Grassalkovich Étterem Hatvan

2016. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. november 21.
Hosszú utazás pihenőjeként álltunk meg Hatvanban ebédelni. Megnéztem itt a honlapon, hogy mások mit ajánlanak, és így esett a választásunk erre az étteremre. Elég nehezen találtuk meg, mert táblával nem jelzik, hogy hol kéne bekanyarodni, de végül is megtaláltuk a mellékutcát, ahonnan gyalog besétáltunk az étteremhez.
Nem romlott a szinvonal -

Liget Étterem Szentes

2016. októberben, csoporttal járt itt
Értékelt: 2016. október 10.
Már negyedig alkalommal szálltunk meg a Szentesi Üdülőközpontban, és mint mindig, a Liget étteremben étkeztünk. Kevés olyan hely van, mint ez az étterem, mert örömmel tapasztaltuk, hogy továbbra is nagyon finom ételeket készítenek, továbbra is megfelelőek az adagok, és kedvesek a pincérek. Kedvencem a Liget saláta, évek óta ezt fogyasztom vacsorára, ha átmegyünk az étterembe.
Ebéd a napsütésben -

Sarokház Étterem Lakitelek

2016. októberben, csoporttal járt itt
Értékelt: 2016. október 10.
Kerékpáros túránk során ép a délidőben értünk az étteremhez. Gyönyörű napsütés volt, az egyébként hűvös október eleji őszben. A teraszon foglaltunk helyet, mert nagyon hangulatos volt. A kiszolgálás gyors és gördülékeny volt. Az ételek nagyon átlagosak, ehetőek, de nem volt gasztronómiai élmény. Éhesek nem maradtunk, az adagok megfelelőek voltak.
Finom ebéd barátokkal -

Baracsi Halászcsárda Baracs

2016. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. október 3.
Kerékpárral érkeztünk egy környező településről. Előre bejelentkeztünk, mert hétvégén nagy a forgalom. A pincér kedvesen fogadott bennünket, a kiszolgálás is udvarias és gyors volt. A halászlé és rántott hal is nagyon finom volt, mindennel meg voltunk elégedve. A teraszon foglaltunk, mivel jó idő volt. A berendezés nagyon puritán, de kényelmes volt és hangulatos.
Egy kiváló étterem, fásult, rossz hangulatú idős pincérekkel. -

Fehér Akác Vendéglő Pér

2016. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. augusztus 3.
Pár éve már ettünk ebben az étteremben nagyon finomat, így most, hogy külföldről jöttünk hazafele, direkt ennél az étteremnél álltunk meg, bízva abban, hogy finomat eszünk. Az étel nem is volt csalódás. Az étterem kerthelyisége hangulatos, de sajnos csak felületesen takarítják, mert az asztal alatt komoly pók közösség élte világát háborítatlanul.
2016. márciusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2016. április 4.
Itt, ezen az oldalon kerestem rá a Balatongyöröki éttermekre, és a vélemények alapján választottuk egyik vacsoránk helyszínének a Varga fogadót. Az étterem nem különleges, hatalmas, Balatonra néző terasza van, de a hideg idő miatt bent ültünk le. A pincér gyors és nagyon kedves volt.