papua

Regisztráció2013.06.12
Utoljára itt2020.03.11

2014. január 7.családjával járt itt
A szilveszter este-éjjel voltunk az étteremben, azon belül is az asztalunk a konferenciateremben volt. Tetszett, hogy a szilveszteri mulatság előtt színházi előadást szerveztek a Petőfi színházba, majd a színházi előadás után kezdődött a vacsora, aztán pedig a dj által szolgáltatott zenére a mulatság.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
5Hangulat
2014. március 11.családjával járt itt
Egy öt fős társasággal ebédeltünk ott az elmúlt hétvége egyik napján. Bár előre asztalt foglaltunk, bőven volt szabad asztal. Öten kétféle levest és négyféle főételt kóstoltunk meg, hagyományos, ismert étkeket. Mind a palócleves, mind az Újházi tyúkhúsleves finom volt, megfelelően meleg, tartalmas és méretes, mert nem csészében, hanem mélytányérban szolgálták fel.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
3Hangulat
Átlagos 2014. július 15.a párjával járt itt
3 éjszakát töltöttünk itt, hétközben, teljes panzióval. A szálloda valójában egy kukoricafölddel szemben van, csendes, nyugodt környezetben, ideális a világtól elvonuló kikapcsolódáshoz, az újjászületéshez, ahogy a szlogen mondja, ezért már az első éjszaka meglepetést okozott, ugyanis a szobánk az útra nézett, a meleg miatt éjszaka nem a légkondit működtettük, hanem ablakot nyitottunk, és az úton olyan forgalom volt ekkor, hogy alig tudtunk elaludni a gépkocsik zajától.
3Étkezés
Felhasználó fényképei:
Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő -