ZigZag étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg ZigZag értékeléseit!

Olvasd el ZigZag étterem értékeléseit!

ZigZag kecskeméti értékelései

Értékelt: 2015. október 24.
Amikor ezt az épületet megláttam, azonnal elbűvölt, megigézett. Láttuk, hogy van egy kávézó a földszinten kiülős asztalokkal, nem volt kérdés, hogy ide be kell mennünk. Valószínűleg ha csapvizet kaptunk volt üres kenyérrel, akkor is el lettem volna ájulva, mert annyira megtetszett a külcsín.
A leggyengébb fagyi Kecskeméten -

Liberte Étterem és Kávéház Kecskemét

Értékelt: 2015. október 24.
Abszolút központi helyen, Kecskemét városközpontjában található egy szépen felújított régi épületben, bár a megközelítése kész kihívás volt, mert a környéken mindenütt hatalmas felújítási munkák zajlanak, így az építési területen kellett átvágnunk a megközelítése érdekében. Utólag már azt mondhatom, nem érte meg a fáradtságot.
Értékelt: 2015. október 24.
Kecskemét gasztro-utcájának elején, a páratlan oldalon található egy gyönyörű szecessziós épület alsó szintjén a Félegyházi Pékség lánc ezen egysége. A Félegyháziak teljes kínálata megtalálható itt, a pékáruk mellett édes és sós péksütemények, kávé, üdítő, valamint bagel és szendvicsek is.
Értékelt: 2015. augusztus 20.
Kecskemét "gasztro-utcáján" a Zsinagógához közelebbi részen egy szürke épületben található a Pálma bisztró. A teraszuk elég nagy, a többi kiülős helyhez képest nekik sokkal több a helyük és az asztaluk, így a hatalmas Coca-Cola napernyők alá foglalunk helyet. Üldögéltünk, várakoztunk, aztán végre a pincér is felfedezett bennünket.
Ha sürgősen valami gyorsra vágysz -

El Bandi Gyorsétterem Kecskemét

Értékelt: 2015. augusztus 20.
A Dobó körúton a MaxXx Burger mellett üzemel az El Bandi gyorsétterem (másik egységük a Piacnál, de az még kisebb, igazából amolyan bódés büfé). Ha nem is éjjel-nappal vannak nyitva, de jó sokáig, reggel 8-tól hétköznapokon éjjel 1-ig, hétvégén pedig hajnali 4-ig, felkészülve az éjszakai bulizókra.
Éjjeli menedék éhes gyomrúaknak -

MaxXxburger Kecskemét

Értékelt: 2015. augusztus 20.
A Belvárost körülölelő Dobó körúton, a buszmegállónál egymást követik a gyorséttermek, ezek egyike a MaxXx Burger. Non-stop 24 órában működnek, mi is este 10 után jöttünk ide enni valamit és beszerezni némi innivalót (a szállodai wellness-elést követően). Egy teljesen egyszerű büfé, neonfényekkel és egyszerű ételekkel.
Ahová háromszor is visszatértünk -

Olivola Kecskemét

Értékelt: 2015. augusztus 16. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Azt nem tudom, hogy melyik Kecskemét legjobb étterme, mivel nem itt élek, s csak pár napot volt szerencsém a városban eltölteni, de az én képzeletbeli dobogóm legfelső fokára egyértelműen az Olivola került. Ez a vérbeli olasz étterem Kecskemét "gasztro-utcáján" található. A teraszon ízléses kaspókban sok zöld növény és fehér abrosszal megterített asztalok hívogatnak.
Érintőképernyős rendelés -

Fáklyás Pince Kecskemét

2015. augusztusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2015. augusztus 16.
Munkaügyben jártunk Kecskeméten, s az estéket a város felfedezésével töltöttük, melynek során néhány vendéglátó-egységet is felkerestünk a munkatársakkal. A belvárostól pár utcával kijjebb egy csendes utcában nézegettük a tipikus mezővárosi házakat, amikor a Fáklyás Pince narancs-rózsaszín kapujához értünk. Úgy gondoltuk, itt megállunk egy italra.
Nyáresti borozás -

BorKamra Kecskemét

2015. augusztusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2015. augusztus 16.
A Borkamra a Bagatell étterem mellett található, szemben a Katona József Színházzal, pár lépésre Kecskemét főterétől (a sok templomtól). Van egy klassz kiülős teraszuk, szerencsére elég nyugalmas a környék, nincs túl nagy autósforgalom, este meg főleg nincs. Bevallom, borok terén nem vagyok valami nagy szakértő, sőt!
Figyelemre méltó fokhagymaleves -

Bagatell Étterem Kecskemét

Értékelt: 2015. augusztus 16. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Amikor kecskeméti kollégáinkat megkérdeztük, melyik éttermet ajánlanák, a Bagatell volt egyértelműen a favorit, így legelső ebédünket itt fogyasztottuk el. Arra is figyelmeztettek bennünket, hogy fél 1 körül érdemes menni, előtte tumultus van, később viszont megesik, hogy a menü már elfogy, mert igen népszerű a hely.