Igénytelenség, piszok, hőség

Szalma Csárda EsztergomSzalma Csárda Esztergom a térképen

Szörnyű 2017. augusztusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 15.
36 fős csoporttal szálltunk meg a Szalma "panzióban". Egyetlen kisméretű közös hűtőszekrény a folyosón. Hosszas hisztire került egy nagyobb is, ami alig győzte a hűtést a kb 40 fokban. A szobák elavult, szakadozó ágynemüvel, poros polcokkal, koszos szőnyeggel felszereltek. A zuhanyzó viszont nem mindenhol ajtóval felszerelt. Penésszel inkább. Hőségriadó idején, egyetlen ventillátor se. A "recepciós" (idős néni) próbált meggyőzni minket, hogy a homlokzaton lévő tábla, valamint a neten megadott panzió helyett, ez "túristaház". Szerintünk még az sem. Egy túristaházban van konyha, asztalokkal, székekkel, tűzhellyel, mikróval, kávé-teafőzővel, valamint akkora hűtővel, amibe teltház és kánikula esetén is hideg enni-innivalód tárolhatod. Na, itt nem hogy konyha nem volt, de közölte velünk a néni, hogy a szállás egész területén nem szabad étkezni. Azt a szomszédos csárdában tegyük.... Bevallom, ezt a tilalmat kénytelenek voltunk többször is megszegni. Van az a szállás, ahol az embernek eszébe sem jut, de ez nem az az árfekvés volt... Ja, és jó lett volna legalább egy partvis, lapát, felmosószett is. Egy éjszakai véletlen üvegtörés után, az utcai tujáról kellett pár ággal seprűt kreatívkodnunk, hogy a szilánkokat félresöpörjük a folyosóról, mert a tulajdonos nem tudott segítséget küldeni. Másnap is csak újbóli reklamációra kerülttek elő a kért takarítóeszközök, és takaríthattunk magunk. A fantasztikus szálláshoz járt reggeli is. Első reggel még csak-csak elment a "büféasztalon" sorakozó szeletelt felvágott, egy lapostányérra odavagdalt vaj, darabolt paprika és paradicsom, valamint virsli, kenyérszeletek, tea. Másnap reggel (ugyanannyi főre), kicsit kevesebb mindenből, és a virsli azon fajtája, amit ha megfogsz, nem tudod elengedni, mert rádragadva kókadozik a kezedben. A vacsorára kapott menü legalább átlagos és ehető volt, hogy valami jót is írjak. Ja, és a tulajdonos, Szalma József egy nagyon szimpatikus úriember. Sajnos a személyes varázsa nem tudta kompenzálni a kellemetlen tapasztalatokat.A fantasztikus szálláshoz járt reggeli is. Első reggel még csak-csak elment a "büféasztalon" sorakozó szeletelt felvágott, egy lapostányérra odavagdalt vaj, darabolt paprika és paradicsom, valamint virsli, kenyérszeletek, tea. Másnap reggel (ugyanannyi főre), kicsit kevesebb mindenből, és a virsli azon fajtája, amit ha megfogsz, nem tudod elengedni, mert rádragadva kókadozik a kezedben. A vacsorára kapott menü legalább átlagos és ehető volt, hogy valami jót is írjak. Ja, és a tulajdonos, Szalma József egy nagyon szimpatikus úriember. Sajnos a személyes varázsa nem tudta kompenzálni a kellemetlen tapasztalatokat. Hazaérkezés után e-mailben jeleztem a tulajdonos felé a véleményemet, amire ezidáig még csak nem is válaszolt. Nagy kár, hogy a gyönyörű környezet ellenére, még sokáig a rossz szállásra fogunk emlékezni.
Tisztaság:Szörnyű

Szalma Csárda további értékelései

2024.03.31családjával
Húsvét vasárnap látogattunk el Esztergomba. Mivel sehol nem találtunk semmi nyitva tartó étkezdét és toalettet így betértünk a csárdába . Étlapról szerettünk volna rendelni , de azt nem lehetett , csak a svédasztalos menü volt ( 8.500 Ft / fő ) . Mivel annyira éhesek nem voltunk kérdeztem ,...
2019.04.19családjával
Szoval röviden tömören, 30 perc alatt magunknak kellet helyet keresni, pincérből eggyet láttam és ő se szolt hozzánk. Mikor bementünk másodjára akkor szoltak előszőr, hogy mostmár be is lehet menni. Leültünk. Utánunk érkező személyek pedig elöbb kaptak étlapot és italt mint akik elöbb érkeztek...
2019.01.09a párjával
2018 őszi nyaralásunk alkalmával tértünk be ebédelni a Szalma Csárdába ebédelni. Megtetszett a hely, hogy ebéd közben nézhetjük a Dunát.Pisztrángot szerettem volna enni, ami az étlapon szerepelt, de valójában nem volt, lecseréltem csirkemellre. Az ételeink nem voltak rosszak, átlagosnak mondható....
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt
Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt