Hétvégi séták helyszíne

Gödöllői Királyi Kastély GödöllőGödöllői Királyi Kastély Gödöllő a térképen

Kihagyhatatlan 2017. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 8.
Mi a közelben lakunk, így minden hónapban többször elmegyünk a kastélyparkba sétálni. A környezet, a Kastély gyönyörű és a séta nem kerül pénzbe. Ingyen lehet látogatni a Kastély melegházában kialakított kertészetet (Karácsony előtt itt elég nagyszabású karácsonyi vásár van), valamint a Kastély földszintjén található cukrászdát.
Amikor sok évvel ezelőtt elkezdtünk ide kirándulni, végigmentünk a "hosszú túrán", melynek keretében a Kastély szobáin kívül meg lehet nézni minden más helyiséget (istálló, zeneépület, stb.) is.
Sokszor vannak különböző programok, vásárok is, ezekre érdemes ellátogatni.

Gödöllői Királyi Kastély további értékelései

2023.12.29a párjával
Az idén is arra készültünk, amit tavaly itt kaptunk az Adventi Kastélynapokon: Csodás miliőben remek ünnepi hangulat, színvonalas programok, kulturált kiszolgálás, igazi rákészülés a karácsonyra, ...hogy az ünnep teljes legyen..., ahogy az idei szlogenjük mondja. Nos, most december 16-17-én nem...
2023.11.20a párjával
Kihagyható
A kiállítás rendkívül fényűző, mutatja az ott megszállt és ott élt emberek gazdagságát.... viszont az építtető családjáról rendkívül keveset tudtam meg a kiállítás szöveges ismertetései alapján.... vidéki múzeumoknál sokkal szerényebb belépőjegy árakkal is sokkal több ismerettel gazdagabban...
2023.10.29a párjával
Kihagyhatatlan
Országunk legnagyobb kastélya sokféle látnivalót ötvöz.Többször jártunk már a kastély kiállításán, de ezt nem lehet megunni, annyira gyönyörű és átfogó. Január végéig látható a Schönbrunn kincsei gyűjtemény is, mely számos személyes tárgyat tartalmaz. Itt nem volt szabad fotózni, így a képek mind...