Fantasztikus kínálat, ízek és kiszolgálás

Sutus Vendéglő KecskemétSutus Vendéglő Kecskemét a térképen

Kiváló 2018. szeptemberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2018. november 24.
40 fős pécsi látássérül csoporttal jártunk a vendéglőben. Egy szeptemberi, pénteki és egy vasárnapi ebédünket szerveztük oda.
Már az előzetes egyeztetés során is kiderült, hogy mind a tulajdonos, mind a vendéglő munkatársai, szinte végtelenül rugalmasak, segítőkészek.
Annak ellenére, hogy a csoportban bőven voltak látó kísérők, nem kis feladat volt számukra, hogy a társaságunkat, akik egy része teljesen vak vagy súlyosan látássérült volt, megfelelő módon kiszolgálják, az előre egyeztetett ételekkel.
De óriási türelemmel, vérbeli vendéglátósként megoldották mindkét napon, hogy elégedetten élvezhessük a kínálatukat, és a fantasztikus ízeiket.
Az ételeik olyan bőségesek, hogy sokunknak a becsomagoltatott maradékok egy újabb teljes étkezést biztosítottak.
Ha valaki Kecskeméten jár, és megéhezik, ne hagyja ki Őket!
Külön köszönet Fejes Daninak (a vendéglő egyik munkatársának), akivel már a megérkezésünk előtti hetekben folyamatosan egyeztettük a kéréseinket, és aki igyekezett mindenben a segítségemre lenni, tekintve a látássérültségemet is.
Egyetlen negatívumot tudok jelezni, ez viszont elég komoly, és ebben szerintem mindenképpen szükségük lesz a fejlesztésre.
Bár mi szeptemberben jártunk ott, de azon a két napon igen meleg volt. Mi lehetett a hőségriadós nyári napokon?
A vendéglőben nem működött a légkondi, így olyan hőségben voltunk kénytelenek étkezni, hogy mindenkin folyt az izzadtság.
Jelzésünkre azt mondták, hogy sajnos a villamossági rendszerük nem bírja el a légkondi üzemeltetését.
Egy ilyen színvonalas vendéglátóhelyen ez nem szabadna hogy probléma legyen!
Remélem, sikerül nekik ezt a dolgot rendezniük, mert nagyon kár lenne értük, ha emiatt veszítenének a jó hírnevükből!
Mindent összevetve, 10 pontból én 9-et adnék nekik.

Sutus Vendéglő további értékelései

2024.01.10gyerekekkel
A szilveszterezésről hazatérve az Alföldre megáltunk Kecskeméten.Sikerült találnunk egy olyan helyet ami nyíitva is van az év első napjaiban.Igaz itt csak menüt lehet enni,de az viszont nem akármilyen. Először meglepődtünk,hogy csak menü van a kínálatban.Igaz több féle közül lehetett...
2016.10.05családjával
Kedves kis hely ez! Most, hogy felújították még csalogat is! A külső fedett teraszon ültünk le a családdal. A padok szűkek, az étterem kialakítása nincs túl jól átgondolva. Egyszerűségre törekedtek, mind a design, mind az étlap terén. Egyszerűségében azonban megvan a bája. A húslevesük összetett,...
2016.10.01a párjával
A sutus vendéglő nem egy pazar hely. Egy egyszerü, szerény vendéglő. A szerénysége mellett fantasztikus finom ételeket lehet rendelni. Házias ízek, hatalmas adagok, nagyon jó árak. Itt mindenki a neki megfelelő ételeket kaphatja. Itt még soha nem csalódtam az ízekben. Mindenkinek meleg szívvel...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Aquarell Cegléd - Legjobb ár
Hotel Aquarell Cegléd
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással