finom, friss étel csöppet sem higénikus helyen!

Arany Kakas Fogadó étterme PétervásáraArany Kakas Fogadó étterme Pétervására a térképen

Gyenge 2016. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. május 25.
Hétvégén Bükkszéken kirándultunk. Mivel Bükkszéken egyetlen egy éttermet nem találtunk nyitva,Pétervásárán ajánlották ezt az éttermet. Szinte senki nem volt az étteremben ebédidőben. Egy unott arcú szőke hölgy állt a pultban, egy kicsit molett mosolygós pincérhölgy fogadott minket. Egy kétszemélyes asztalhoz ültünk és kértünk egy etetőszéket, mivel egy másfél éves gyermekkel érkeztünk. A hölgy kihozta az étlapot ami ragadt... Aztán kihozta az etetőszéket, ami aztán elvette a kedvem mindentől. Legszívesebben felálltam volna és rohanjunk innen kifele! De a férjem lecsitított,mondván hol találunk még egy éttermet ezen a "vidéken". Elővettem hát a nedves törlőt és amennyire tudtam áttöröltem a széket. Felháborítónak tartom ezt a higiéniát! Pont egy gyermek-etetőszék legyen ennyire "belet forgató"! Nem hiszem el,hogy az ott tapasztalt (vasárnap!) 0/zéró forgalomban a kis unott arcú hölgy például nem tudná lesikálni azt a széket. Ami nem mellesleg szakadt is és gusztustalan! Jó sokára (kb. 30-40 perc) múlva kihozták az ételt. Ez idő alatt jött egy öreg úr, lazán elfogyasztotta a menüjét (leves, második) majd távozott. Majd jött 2 fiatalember, ők is elfogyasztották a menüjüket, mire mi a gyerekkel megkaptuk a rendelésünket. Ez a várakozási idő nem csak a kicsi miatt volt szörnyű, azért is mert közben a mocskos függönyön szaladgáló legyeket figyeltem és végképp elment az étvágyam! Az étel friss volt és finom. De ez engem már nem igazán tudott meggyőzni arról, hogy legközelebb is betérjek.
Tisztaság:Szörnyű

Arany Kakas Fogadó étterme további értékelései

2021.05.29a párjával
Hétvégi kirándulás... Ebéd helyszíne célzottan kiválasztva... Dicsért étterem re voltunk kíváncsiak- ismerősök által - , nem csalódtunk mi sem.. Minden kiváló volt.. Délben érkeztük, akkor még senki sem volt. Aztán kezdtek l jönni a vendégek.. Választásunk : májgaluska leves- bőségesen...
2021.05.25a párjával
Igaz, hogy ez étterem, de most csak rövid időre tértünk be, amíg a buszt vártuk. Szép a belső berendezése, kedves és udvarias a személyzet. Észrevettük a süteményes hűtőt és elcsábultunk. Hárman három félét választottunk és nagyon meg voltunk elégedve a frissességgel és az ízvilággal is. Sört és...
2020.07.31a párjával
Nevezzük inkább visszafogott élménynek. Éhesek voltunk, erre jártunk, ezt találtuk. Már Putnok óta tekergettem a nyakam, hogy hol egy étterem. Végül ezt dobta a gép. Udvaron lehet parkolni, bent egy szál vendég sem volt, csak mi, inkább a hűvösebbnek tűnő belső teret választottuk. Feleségem kért...