Berkiné
Országjáró - 58 városban járt márFelfedező - 20 helyen első értékelőNépszerű író - 39 hasznos szavazat6 évnyi aktív tagságLelkes fotózó - 104 feltöltött kép
Fotói

Regisztráció2013.10.27
Utoljára itt2024.03.11

Kiváló 2023. augusztus 22.barátokkal járt itt
Ebédelni tértünk be az étterembe, a hangulatos teraszon ültünk le. Az ételeek-italok hamar felszolgálásra kerültek, és minden finom volt. A személyzet kedves, udvarias, gyors. Egy napi ebédhez tökéletesen megfelelt, mindennel elégedettek voltunk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2023. augusztus 22.családjával járt itt
A szépasszonyvölgyi borozás után ide jöttünk vacsorázni. Hatan voltunk (gyerekek is), így ettünk levest is, kétszemélyes tálat is, stb. A kétszemélyes tálhoz megkérdezték hány terítéket kérünk, szívesen hoztak többet is. Hamar megkaptuk az ételeket, a pincérek nagyon kedvesek voltak, többször érdeklődtek, minden rendben van e.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kihagyhatatlan 2023. szeptember 27., csoporttal járt itt
Egy hetes gyulai tartózkodásunkból 1napot szántunk a strandra, az aquapalota kiegészítő jegyét nem vettük meg. A strand nagy területen helyezkedik el, sok gyógymedence van sok élményelemmel, különböző hőfokú vízzel. A hullám- és az úszómedence is szép, tiszta, kicsit nekem hideg, de ilyen is kell, és van más választási lehetőség.