GabiKriszti
Országjáró - 25 városban járt márFelfedező - 14 helyen első értékelőNépszerű író - 31 hasznos szavazat3 évnyi aktív tagságLelkes fotózó - 356 feltöltött kép
Fotói
356 fotó

GabiKriszti adatlapja

Nagyon szeretünk utazni és új helyeket megismerni, de ragaszkodunk a jól bevált törzshelyekhez is. Ami tetszett oda rendszeresen visszajárunk. Nem vagyunk kötekedő vendégek de ha valami nagyon nincs rendben azt szóvá tesszük. Előnyben részesítjük a svédasztalos kiszolgálást. Szállásoknál fontos szempont, hogy legyen wellness vagy fürdő a közelben. Szeretünk sétálni a városokban és környékükön,múzeumba, templomba és egyéb látnivalókba betérni. Nagy kedvencünk a kerthelyiséges vendéglátó ipari egység.
Belföldre autóval utazunk, de amikor megérkezünk letesszük a kocsit és a tömegközlekedést vagy a sétát választjuk. Étterembe tömegközlekedés vagy séta.
Ilyen vagyok
Városi barangoló  •  Borbarát  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Húsimádó  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Gyógyvízben ázó  •  Wellness-mániás
Regisztráció2016.01.03
Utoljára itt2019.11.20

Kiváló 2016. február 26.a párjával járt itt
Sok helyen kóstoltunk már hekket, de ez mindent visz. Ez az etalon, friss ,akkor kezdik el sütni amikor felveszik a rendelést. Ízletes,nincs rajta vastag panír , nem olajos, se nem sós se nem sótalan, egyszóval tökéletes. Így aki szereti ezt a tengeri halat, mindenképp ki kell ezt a helyet próbálni.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
Sziget Büfé Budapest -
2019. március 21.családjával járt itt
Két ünnep között, 4 főre - asztalfoglalással érkeztünk egy délutáni vacsorára. A „becsekkolás” fura volt. Az étterem bejáratában áll egy hölgy, aki fogadja a vendégeket, majd walkie talkie-val beszól az étterembe, hogy ki érkezett. Nekünk 4-5 percet is kellett kabátban ácsorogva várni, mire végre jött a válasz, hogy bebocsájtást nyertünk.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
Felhasználó fényképei:
Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest - Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest -
Még több kép (6 db) >>
Kiváló 2019. március 21.a párjával járt itt
Miután eldöntöttük, hogy eljövünk Zsóry fürdőbe sokat keresgéltem a környéken és a 3-as út mentén valami klassz kis csárdát vagy éttermet. A NET-es értékeléseket olvasgatva ez tűnt a leginkább szimpatikusnak. . . és valóban jól beválasztottam, kiváló étterem. Csütörtök délután csak két asztalnál ültek vendégek, szinte üres étterembe érkeztünk.
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
Felhasználó fényképei:
Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd - Rózsa Étterem Mezőkövesd -