Kijátz Gabriella

Regisztráció2017.09.14
Utoljára itt2022.07.16

Kiváló 2017. szeptember 18.barátokkal járt itt
Soproni kirándulásunk, pihenésünk alkalmából, a szállásunknak ( Palatinus ) a Jégverem Fogadó éttermével van ebéd/vacsora szerződése, így ott ebédeltünk. Kiváló étterem, hatalmas adagokkal és isteni finom ételekkel :)Már a második fogást is alig tudtuk megenni,( nem véletlenül nevezik Haspártiak éttermének :) ) és akkor jött a harmadik :) :) Kedves a személyzet, tiszta és szép az étterem.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2017. szeptember 19.családjával járt itt
Többször jártunk már az Ízműhelybe ebédelni,illetve akár reggelizni. Különleges,egyedi, hangulatos hely, igazán finom ételekkel várják az éhezőket :) Mindig kedvesek, udvariasak. Nem csak hagyományos magyar ételeket kínálnak,hanem hétről-hétre különböző kedvenccel' rukkolnak elő : olasz, ázsiai, indiai. . .
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2017. szeptember 14.barátokkal járt itt
Mindent megkaptunk ami a csomagban szerepelt, sőt ! A Szálló nagyon jó helyen a belváros szivében helyezkedik el. A személyzet kedves, a reggeli bőséges, és választékos. A szoba tiszta volt. Meg kell említenem a Jégverem éttermet ahol fantasztikus három fogásos ebédet kaptunk! Összességében nagyon tetszett,meg voltunk elégedve mindennel!