kispestivízöntő étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg kispestivízöntő értékeléseit!

Olvasd el kispestivízöntő étterem értékeléseit!

kispestivízöntő értékelései

Kényeztetés kicsiknek, nagyoknak -

Erzsike Fagyizó Tihany

Értékelt: 2019. július 25. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Tihanyi séta közben, útban a Visszhang domb felé, itt "kötelező" megállni mindenkinek. Már a kínálat látványa is hűsítő. Kirándulásaink során megtapasztaltuk, hogy abba a sorba érdemes beállni, ahol sokan vannak. Kivárni az ülőhelyeket, ha telt ház van bármelyik étteremben, cukrászdában, fagyizóban. Az üresen kongó teraszok, éttermek gyanút keltenek a potenciális vendégekben.
Korai ebéd a Fogas Csárdában -

Fogas Csárda Tihany

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. július 24.
2019. július 23-án, kirándulásunk alkalmával, korai ebédre tértünk be a csárdába. Alig voltak a déli időben vendégek, de sok asztal már foglalt volt. Nagyon jó helyen, a terasz hűvösebb részén foglaltunk helyet. Udvarias, gyors kiszolgálás után fogyasztottuk el ebédünket. Rántott borda a férjemnek sült burgonyával, Cigány pecsenye nekem, fűszeres, sült krumplival.
Fogyassz és indulj tovább! -

Frőhlich Kóser Cukrászda Budapest

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. július 21.
2019. július 19-én jártunk arra, nem célzottan a cukrászdát kerestük. Mivel olvastunk a kitűnő flódnijukról, beültünk egy kávéra és egy flódni "tesztre". Egyedüli vendégként várni kellett a kiszolgáló hölgyre, valahol hátul tevékenykedett. Miután megjelent és felvette a rendelésünket, leültünk a kicsit sötét, "komor" hangulatú helyiségben.
Változatlanul jó hely -

Erzsébet Kilátó Kávézó Budapest

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. július 15.
2019. 07. 11-én ismét betértünk egy hosszú séta során, félúton, megpihenni. Örömmel állapítottuk meg, hogy a presszó változatlanul kellemes hely. A teraszon ragyogó időben fogyasztottuk el a kávénkat, mely minőségi, aromás, finom volt. A kiszolgálás udvarias, mint az előző évben is. Sajnálatos, hogy a mosdó tisztasága nem megfelelő, egyszóval koszos.
Aki szereti a lángost, ne hagyja ki! -

Mint a Mókus Fenn a Fán Budapest

Értékelt: 2019. július 15. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
2019. július 11-én, hosszú gyaloglás után pihentünk meg, a számunkra eddig ismeretlen kis kerthelyiségben. "Bódé" szerű kis büfé, csak lángos és ital az ajánlatuk, de abból bőven van mit válogatni. Kinek-kinek ízlése szerint, nagy táblán tájékoztatnak a kínálatról. Nincs felszolgálás, a pultnál kell rendelni, és szólítanak, ha elkészült a rendelt lángos.
Dicséret illeti az éttermet minden tekintetben -

Gulliver Étterem, Pizzéria, Kávézó & Teázó Budapest

2019. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. július 2.
2019. július 1-én családi ünneplésre foglaltunk asztalt 10 fő részére. Már a kezdetkor megkérdezte az udvarias pincér, hogy a kerthelyiségbe, vagy a légkondis teremben kívánjuk elfogyasztani a vacsoránkat. A légkondicionált teremben ültünk asztalhoz. A pincér azonnal felvette az ital rendelésünket és miután mindenki megérkezett tálalták a megrendelt 2 nagy hústálat, savanyúságot.
Nem csalódtunk, elégedetten távoztunk -

Fáy Présház Étterem Fót

2019. májusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. május 26.
2019. május 25-én, egynapos kirándulásra autóztunk barátainkkal Fótra. Ebéd előtt becserkésztük a települést, majd a Fáy Présház Étteremben megebédeltünk. A nagy teraszon nem volt tömeg, a panoráma és a kiszolgálás fokozta a jó hangulatot. A megrendelt ételek minden tekintetben kiválóak voltak. Az étterem tiszta, várakozási idő az ételeinkre elfogadható volt (frissen sültek!
Egy kellemes kirándulás Gyöngyösön -

Steakpalota Gyöngyös

2019. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 19.
2019. május 18-án, egynapos kirándulást tettünk Gyöngyösre. Városnéző turisták vagyunk, Budapestről egyszerű a város megközelítése busszal is. Szép, rendezett a város, bár e napon nagy volt a nyüzsgés, hiszen borfesztivál volt a Fő téren. Ennek ellenére megnéztük a belvárost és ebédre a Steakpalotába tértünk be.
Kellemes kirándulás a nagy madár városában -

Turul Cafe & Étterem Tatabánya

2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. április 23.
2019. Húsvét hétfőn, vonattal kirándultunk Tatabányára. Célunk a Turul madár szobor megtekintése. Örömmel hallottuk, hogy buszjárat segít a szobor megközelítésében, amit igénybe is vettünk. A Turul étterembe tértünk be ebédelni, a terasz egy kellemes zugába. Udvarias, fiatal pincér felvette a rendelést, ami úgy az italok és az ételek tekintetében nem okozott csalódás.
Visszajáró vendégek vagyunk -

Maros Étterem Nagymaros

2019. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. március 31.
2019. március 23-án, kellemes, tavaszi időben jártunk az étteremben. A hosszú, dunaparti séta közben megéheztünk. 12 óra után pár perccel ültünk le a teraszra, ahol csak pár foglalt asztal, kevés vendég volt. Érdemes a kora, déli órákban odamenni, mert később rengetegen vannak a teraszon. Udvarias felszolgálók, patyolattiszta asztalterítők.