Knekató
Országjáró - 56 városban járt márFelfedező - 24 helyen első értékelőNépszerű író - 44 hasznos szavazat4 évnyi aktív tagság
Fotói
35 fotó

Knekató adatlapja

Férjemmel együtt egy vidéki kistelepülésen élünk. Három felnőtt gyermekem van. Nagyon szeretek túrázni, kertészkedni és olvasni.
Egy turista egyesület tagjaként nagyon sokat utazunk, az ország különböző részein. A többnapos ünnepeket gyalog vagy kerékpáros túrákkal töltjük, ilyenkor keressük a 15-25 fő kényelmes elhelyezését biztosító szállásokat. A férjemmel is gyakran töltünk el egy-egy hétvégét valamelyik hazai wellness szállóban, ha megfelelő akciót találunk. A túrák és utazások során minden alkalommal felkeressük az utunkba eső éttermek valamelyikét.
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Ár-érték figyelő  •  Ínyenc  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Húsimádó  •  Házias ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Aktívan pihenő
Regisztráció2014.05.06
Utoljára itt2022.03.23

Kiváló 2015. október 28., csoporttal járt itt
Kerékpártúránk alkalmával jutottunk el Görcsöny településre. Mivel ép ebédidő volt, felkeltette a figyelmünket a reklámtábla, hogy menü és pacal pörkölt minden nap van. Maga az étterem egyszerűen berendezett, de ez senkit se tántorítson el egy finom ebéd elfogyasztásától. A szakács kiváló, nagyon ízletes ebédet ettünk, nagyon emberi áron.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
3Hangulat
Felhasználó fényképei:
Kastélypark Kisvendéglő Görcsöny - Kastélypark Kisvendéglő Görcsöny -
Kiváló 2017. október 28., csoporttal járt itt
Egy hosszú hétvégét töltöttünk a faházakban. Mivel egy csoporttal voltunk, mind a kétszemélyes, mind a négyszemélyes faházról van tapasztalatunk. Mindegyik kényelmes, és megfelelően tágas. Az ágyak is jó szélesek, és kényelmesek. A wifi elég gyenge volt, és a tv a mi faházunkban rosszul volt beállítva, torz volt a kép, de mivel nem igazán akartuk nézni, nem zavart, de azért erre oda lehetne figyelni.
3Étkezés
Felhasználó fényképei:
Thermál Kemping - Faházak Bogács -
Szörnyű 2017. november 28.a párjával járt itt
Hétfői nap túráztunk és ép az étterem előtt vitt az utunk. Egy helyi nénivel beszéltünk is, aki dicsérte, így visszaérve a szállásunkra utána néztem az interneten, itt a honlapon. Itt is mindenki dicsérte, így eldöntöttük, hogy ma ott ebédelünk. Délre oda is értünk, de csak azt láttuk, hogy zárva, és bent a festő dolgozik.
1Ételek / Italok
1Kiszolgálás
1Hangulat
BéTerv válasza
Tisztelt Hölgyem!
Végtelenül sajnáljuk hogy nem tudtak hozzánk betérni,de a téli nyitvatartás szerint (okt. 1-máj. 1. közt) kedden és szerdán vannak a szünnapjaink. Bár közvetlenül a bejáraton csak a szerda szerepel,de a többi internetes elérhetőségünkön (facebook,google térkép) ez fel van tüntetve.