kongoge

Regisztráció2015.10.05
Utoljára itt2019.06.10

Gyenge 2015. október 5.gyerekekkel járt itt
Évek óta visszajár(t)unk ide, mert finom volt minden étel és nem volt drága. Jól összeköthető program volt egy Arborétum-sétával. Sajnos már nem a régi, ami az árakat és a kiszolgálás szinvonalát illeti. Megdrágult 1,5-2-szeresen(! ), az ételekre 90 percet kellett várni és nem is voltak olyan finomak.
2016. április 12.a párjával járt itt
Elköltözött, mint utólag kiderült a Ráday utcából. Több indiai étteremben jártunk, de a Tandoori mellett maradtunk. Az új hely sokkal barátságosabb, bár nekem a hangulatként meggyújtott füstölők nem igazán jöttek be és a földszinti helyiség egy kicsit hideg volt. Tetszik, hogy közösségi oldalon is vannak és a weboldalukon lehet asztalt foglalni.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2016. január 3.gyerekekkel járt itt
2 családdal együtt szilvesztereztünk és jól éreztük magunkat, bár sok időt nem töltöttünk a hotelben. Amit viszont a közvetlen közelben a sok lehetőség közül megnéztünk és bátran ajánlhatom: Anna-barlang, Bükkszentkereszt, Diósgyőri vár. Csak reggelit kaptunk, de az bőséges volt.
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hotel Szeleta Lillafüred - Hotel Szeleta Lillafüred - Hotel Szeleta Lillafüred - Hotel Szeleta Lillafüred - Hotel Szeleta Lillafüred -