rozsa23
Fotói
96 fotó

rozsa23 adatlapja

Vagy nagy baráti társasággal vagy csak kettesben a párommal. Ahogy öregszem, egyre kényelmesebb vagyok és szeretem a szép és luxus szálláshelyeket. Étkezés szempontjából ugyan mindenevő vagyok, de ilyenkor azért mindig kíváncsian kóstolom a helyi ízeket, különlegességeket, amit otthon napi szinten nem fogyasztok.
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Ínyenc  •  Borbarát  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Édesszájú  •  Akció-figyelő  •  Gyógyvízben ázó  •  Wellness-mániás  •  Vízimádó  •  Mindenevő
Regisztráció2016.05.17
Utoljára itt2024.01.17

Átlagos 2016. május 17.a párjával járt itt
Nosztalgiázni vágytunk. Fiatalkorunk Balatonjára. Tavaszi szárnyalásokra. Egy régi hotelba, ami mára külsejében semmit se változott. Belső egyszerűsége is hozta a formáját, mintha a múltba tértünk volna vissza. Sok negatív élmény ért ottlétünk alatt. Már érkezésünkkor. A fogadtatás rém lassú.
2Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hunguest Hotel Bál Resort Balatonalmádi - Hunguest Hotel Bál Resort Balatonalmádi -
Átlagos 2014. augusztus 16.a párjával járt itt
Ami tetszett: nagyon jó a szakács, dicséret érte. A szálloda egyszerű kinézetét tekintve elsőre nem is gondoltauk volna,m hogy ilyen finom vacsorákat hoz össze ebből a kicsi összegből. :)
Javasolnék egy zsúrkocsit a használt tányérok összeszedésére, mert sajnáltam szegény pincéreket, hogy azt a temérdek cuccot, egyenként cipelték a mosogatóhoz.
5Étkezés
Kiváló 2016. május 17.a párjával járt itt
December óta tervezgettük ide az utazást. S lám, egy névnapi ajándék megvalósította álmunkat. Kaptunk egy bónusz kupon egy ebédre és wellnessre, s éppen ide. Na, de ha már itt ehetünk-ihatunk a kedvünkre, csak nem fogunk hazautazni estére? A szállásfoglalás egyértelmű lett. A neten intéztük, pillanatok alatt válaszoltak és megkaptuk a kért szobát.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Silvanus Wellness & Konferencia Hotel Visegrád - Silvanus Wellness & Konferencia Hotel Visegrád - Silvanus Wellness & Konferencia Hotel Visegrád - Silvanus Wellness & Konferencia Hotel Visegrád -