szakadek
Fotói
24 fotó

szakadek adatlapja

Pár szó rólam, páromról és családomról:
Általában párommal együtt utazgatunk, azonban sokszor előfordul az is, hogy felnőtt gyerekeink és az ő párjuk társaságában kirándulunk. Szeretünk új helyeket megismerni, ennek érdekében igyekszünk mindig ismeretlen helyet felkeresni, bár ha valamely hely vagy szállás, netán mindkettő kiemelkedő élményt nyújtott számunkra, oda szívesen ellátogatunk többször is, különböző évszakokban, néha barátainkat is rávesszük, hogy utazzanak velünk. Nincsenek kedvenc tájegységek, mindenhová szívesen elmegyünk új élményeket szerezni, illetve kis hazánk valamennyi zegét-zugát megismerni.
Ha tehetjük gépkocsival utazunk, mivel ez a legkényelmesebb forma, így rövid időn belül több helyre is el tudunk látogatni. Volt azonban példa arra is, hogy vasúton közelítettük meg a helyszínt, de ez a ritkább eset. Az éttermeket külső és belső kisugárzásuk alapján választjuk, ha megszólít minket, szívesen teszünk egy próbát, nem igazán szoktunk tévedni. Ez lehet egy magasabb kategóriájú étterem, de egy kockás abroszos hely is, a lényeg a kedves kiszolgálás és a finom étek.
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Városi barangoló  •  Ínyenc  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Aktívan pihenő  •  Gyógyvízben ázó
Regisztráció2013.08.22
Utoljára itt2023.04.13

Kiváló 2014. november 3.a párjával járt itt
Egy kellemes őszi napon átutazóban Harta főutcáján pillantottuk meg a Panoráma Halászcsárda reklámtábláját, gondoltuk biztosan nagyon szép lehet ott a kilátás, próbáljuk ki! Utólag úgy gondoljuk, szebb helyet nem is találhattunk volna az ebéd elköltéséhez.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2015. június 21.a párjával járt itt
Egyetlen éjszakát töltöttünk az Erdőfénye Kastélyszállóban, de már távozáskor elhatároztuk, hogy ezt meg fogjuk ismételni. Egy gyönyörűséges erdő közepén, távol a lakott területek zajától található a kastély, valamint az erdőben mellette elhelyezkedő néhány vendégház, ahová a kinti hangok közül csupán a madárcsicsergésnek van némi esélye bejutni.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Erdőfénye Kastély Szálló Erdőbénye - Erdőfénye Kastély Szálló Erdőbénye - Erdőfénye Kastély Szálló Erdőbénye - Erdőfénye Kastély Szálló Erdőbénye - Erdőfénye Kastély Szálló Erdőbénye - Erdőfénye Kastély Szálló Erdőbénye - Erdőfénye Kastély Szálló Erdőbénye -
Még több kép (4 db) >>
Kifogástalan szálloda -

Hotel Kamilla Balmazújváros

Kiváló 2019. január 28.a párjával járt itt
2019 januárjában jártunk férjemmel a hotelben. A személyzet kedves, szolgálatkész, a szobában az ágy kényelmes matraccal volt felszerelve (nem süppedős, de nem is túl kemény), a szoba tiszta, a tévén megfelelő számú csatorna.