zsuzsa0209

Regisztráció2014.05.28
Utoljára itt2017.09.18

Kiváló 2014. május 28.a párjával járt itt
Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk el ezen a szép helyen. A programok jók voltak, a személyzet kedves, segítőkész, figyelmes, a szobák tiszták, szépek és a borok nagyon finomak voltak. A pince látogatás nagyon érdekes volt, nem beszélve a finom borokról. A harmadik pohár után már egész jó hangulat kerekedett, az utána következő vacsora pedig finom és bőséges volt.
4Étkezés
Angyal Borászat Rátka - Angyal Borászat Rátka -
Kiváló 2017. március 26.gyerekekkel járt itt
Véletlen tévedtünk be ebédelni, mielőtt elfoglaltuk volna a szállást. Aztán visszatértünk majdnem minden nap és nem okozott csalódást. Az ételek változatosak és nagyon finomak. A látványuk is nagyon kitűnő. A kiszolgálás tökéletes, gyerekbarát 100 százalékig, mindenben partnerek. A környezet is nagyon szép.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Rozmaring Étterem Noszvaj - Rozmaring Étterem Noszvaj - Rozmaring Étterem Noszvaj -
Kiváló 2014. július 8.a párjával járt itt
Egy hosszú hétvégét töltöttünk ezen a csodaszép helyen. Nagy meglepetés volt a város, sok szép látnivalóval és sok finom étellel. Szállásunk a Halászcsárdában volt, ahol minden reggel finom reggelit kaptunk. A szoba kicsi, de a célnak pont megfelelő volt, tiszta, rendes. Az étteremben nagyon finomakat vacsoráztunk, bő választék van nem csak halételekből.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Halászcsárda Vendéglő Szarvas - Halászcsárda Vendéglő Szarvas - Halászcsárda Vendéglő Szarvas -