Gourme feeling - túl sok, túl drágán

Susogó Borvendéglő PécsSusogó Borvendéglő Pécs a térképen

Gyenge 2013. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. február 23.
Párommal rendszeres étterembe járók vagyunk, igaz az elmúlt években ritkábban jutunk el ilyen helyekre. Régóta a Bakancslistánkon volt ez a hely, mindenki - főleg szaklapok - ódákat zengtek, gondoltuk az egyik szabad ebédidőnkben kipróbáljuk.
Hely: csodás, kellemes időjárás, kint ültünk le, rajtunk kívül egy lélek sem. Kissé meglepett, hogy nincs rendes étlap, minden hétre van egy szűk kínálat, ami vagy bejön, vagy nem. Én nem vagyok egy libamás, harcsapempő, agyszósz és cápauszonyleves evő, igaz, nem is minden alkalommal rántott csirkét eszem.
Na itt nehéz volt választani: kissé túl gourme volt a kínálat, igaz megpróbáltak standard esetben össze nem illőnek gondolható ízeket párosítani - több kevesebb sikerrel.
A kiszolgálás picit lassú volt, holott rajtunk kívül tényleg senki, az ételek - hmm, nekem nem igazán jött be, és itt fordult elő velem először, hogy éhesen távoztam. Pedig volt leves (szerintem félig nyers borsóval), kacsamell párolt zöldkörettel (egy kis só nem ártott volna, és lehet, szentségtörés, de kértem, hogy ne legyen picit se "nyersnek tűnő" a mell, de ez az volt), valamint egy igen finom desszert. Tulajdonképp a desszert miatt nem maradtam teljesen éhes.

Susogó Borvendéglő további értékelései

2017.04.01barátokkal
Mindenki meneküljön! Véletlenül sem szabad kritikát megfogalmazni mert azt a kedves tulajdonos [moderálva - a szerk.] nehezen viseli. Ugyanakkor a felszolgálók borozgathatnak a pultban. Érdekes.. Magyarország 2017?
2015.06.14családjával
A hely barátságos, a kiszolgálás rendben. Az ételek azonban korántsem olyan lenyűgözőek, mint aminek beállítani igyekeznek. Némely alkotóelem nyers, van ami ízetlen, a mennyiség pedig kevés. Az ár/érték arány kifejezetten kedvezőtlen, pedig mi az árral kevésbé szoktunk törődni.
2014.05.29barátokkal
Én tegnap voltam a párommal és a német barátainkkal a Susogó étterembe. A hely külsőleg is mint belsőleg nagyon modern és tiszta, rendezett volt. A kiszolgáláson lehetne még javítan és az az étterem számlájára írható, hogy a pincér nem beszélt németül és csak angol étlapot hozott. Nekem az ételek...