Befana

Regisztráció2014.11.12
Utoljára itt2018.01.10

Szörnyű 2014. november 12.a párjával járt itt
Kb egy éve, kuponnal mentünk, elvileg a 'kastélyba'. Megmutatták a legfelső szinten a szobánkat /nagy, eklektikusan berendezett, zsúfolt, de első blikkre tiszta lakrész/ - majd mire a bőröndjeinkkel elindultunk volna befelé, közölték, hogy inkább adnak egy földszintit. Mint kiderült a főépülethez hozzáépített valami leghátsó kis /dohos/ szobáját.
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca -
Még több kép (9 db) >>
2017. május 2.a párjával járt itt
Tisza-tó környéki szállásunk közelében nem volt étkezési lehetőség, így jutottunk el Poroszlóra a Kormoránba. A leponyvázott teraszon ültünk le egy késői ebédre, ahol hőkandeláber működött az időjárásra való tekintettel. A kiszolgálás gyors volt, az ételek ár-érték aránya megfelelő.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
Felhasználó fényképei:
Kormorán Étterem és Panzió Poroszló - Kormorán Étterem és Panzió Poroszló - Kormorán Étterem és Panzió Poroszló -
Átlagos 2017. május 2.a párjával járt itt
Szezon előtt jártunk ott, az Ökocentrumban eltöltött nap közben ebédeltünk meg a helyen, melyet a gáton sétálva láttunk meg. Gyors kiszolgálás, egyszerű ételek, kicsit túlsütött hal, nagyon kevés (külön fizetett) köret. Átlagos árak, ízek, tisztaság. 'Strand-étterem'ként tekintünk rá, így se nem túl pozitív, se nem túl negatív élményt nem jelentett.