Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!
Dr.Kopjár
1000
Itt járt már

Dr.Kopjár adatlapja

1Értékelés
1
0
0
0
Bemutatkozás
nem ismert
Így utazok, így járok étterembe
nem ismert
Regisztráció2016.10.03
Utoljára itt2016.10.03

Néhány kiemelt értékelés

Átlagos 2016. október 3.a párjával járt itt
1. Az étteremben nincs terítő az asztalon, hanem mint a büfékben, csak papír alátét, ezen nincs négy nyelvű köszöntés (ez nem méltó egy ilyen hotelhez)
2. A kávéautomatán nem volt presszókávé-gomb, csak "gyenge hosszúkávét" lehetett kapni. 3.
4Személyzet
5Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
3Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt az étkezéssel, a wellnessel és az uszodával. Köszönjük észrevételeit a szervizeszközökkel kapcsolatban. Az alátéten hely hiányában valóban csak franciául, a gasztronómia "hivatalos" nyelvén kívánunk jó étvágyat.
2016. október 10., , Hotel Aquamarin