Haverokkal jó volt!

Calvados Étterem SiófokCalvados Étterem Siófok a térképen

2013. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. június 21.
Egy barátomat kellett felvinnünk Siófokra, és nagyon megéheztünk, így találtunk rá erre a helyre. Olcsó menük, jó limonádé, kedves személyzet, ízletes ételek, hangulatos berendezés. Pindúr pandúr menüt ettem, de annak ellenére, hogy ez egy gyerek menü, bőséges és nagyon finom ebédet kaptam. Bátran tudom ajánlani mindenkinek, aki akár csak átutazóban jár Siófokon.

Calvados Étterem további értékelései

2018.02.20a párjával
Párommal a Hotel Azurban töltöttünk egy hosszú hétvégét, de miután a kissé egyhangú ételeket megelégeltük, úgy döntöttünk, hogy felkeresünk egy éttermet. Sétálni indultunk, de alighogy kiléptünk a szálloda kapuján megláttam egy éttermet, amit a kedvenc italomról a Calvadosról neveztek el. Ide be...
2017.10.03a párjával
Ilyen rosszat még soha egy étteremben nem ettünk,minősíthetetlenül rossz ételt kaptunk ,flegma kiszolgálással.A halon a dióbunda sehol,pár szem mandula a zsemlemorzsában ami mellé szinte a fagyasztott wok zöldség kiöntve, mikróban megmelegítve íztelenül a halnak semmi köze nem volt a harcsához...
2017.04.04a párjával
Még február elején töltöttünk egy hetet Siófokon, de elfoglaltságom miatt nem tudtam írni. Úgy gondolom, szezonnyitás előtt is jól jönnek egy étteremnek a dicsérő szavak.A Calvados Siófokon egy olyan étterem, amit az odalátogatónak nem szabad kihagyni.Kedves és közvetlen tulajdonos,az állandó...