Jó 2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 26.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nagyon jól éreztük magunkat a hotelben, a személyzet kedves, udvarias volt.A tisztaság-gal sem volt különösebb baj, eltekintve attól, hogy a szőnyegpadló nagyon réginek tűnt és inkább kopott volt mint piszkos. Gyönyörű panorámás szobát kaptunk a 9. emeleten, csak sajnos a kilátást beárnyékolta az ablakon lévő madár ürülék. Kívülről látszik, hogy sok fecskefészek van a falon, nem is lenne ezzel semmi baj, sőt!! De egy négycsillagos szálloda úgy gondolom nem engedheti meg magának, hogy az ablakai le legyenek pisz- kítva. Ez vonatkozik egyébként a teraszon lévő bútorokra is. Ami még negatívum volt, a fürdőszobában lévő rozsdás csapok. A reggelire és vacsorára kapott ételek nagyon fi- nomak voltak.
A liftre minimum 10 percet kellett várni minden egyes alkalommal. A svédasztal minősége sokat romlott a 4 évvel ezlöttihez képest. A levesek hidegek voltak, pl: húsleves . A főételek íztelenek és a vàlaszték is gyenge volt. A rántott hús olyan vékony volt ,hogy nem is látszódott benne a...
Elismerésem a vezetőségnek! Kedves, segítőkész személyzet, makulátlan tisztaság, majdnem minden igényt kielégítő wellnes részleg (jó lenne szaunázás után egy hűvös, fekvő nyugágyakkal berendezett helység) és ízletes, választékban gazdag reggeli és vacsora. És amit mindenképpen szeretnék kiemelni,...
A pincérek/takarítók nagyon aranyosak voltak. A szobákban(iker szoba) nem volt szappan,a fürdő dohos, penészes volt.A zuhany ajtaján az élvédő feljött és fityegett,kevés szűk szekrény,haj és szőr az egész szobában(1 éves gyerekkel voltunk).Éjjeli lámpák egy része odaragasztva másik fele...