Nem követték el azt a hibát a kialakításánál, hogy mindenből be akartak zsúfolni egy kicsit és emiatt semmi sem lett igazán jó. Szép nagy vízfelületek vannak, ötletes és hangulatos a medencék kialakítása és elhelyezése, és van térélmény. Nagyon különleges a trópusi zivatar az úszómedencében, fény-, hang- és füsthatásokkal, ilyet még sehol máshol nem láttam. Külön jó, hogy a szaunarészleg szeparálva van, ahol nagyon hangulatos a trópusi zuhanyokból jövő folyamatos madárcsicsergés. Finn szauna, aromaszauna és gőzfürdő található itt, az utóbbi meglepően tágas. Emellett háromféle élményzuhany (bár alapvetően ugyanazt tudják, csak kicsit máshogy), egy skót zuhany (dézsa hideg víz) és egy merülőmedence gondoskodik a meleg utáni felfrissülésről. És most jöjjenek azok a bosszantó kisebb-nagyobb dolgok, amelyek elrontják az élményt. - A folyosók helyenként nagyon szűkek, sok csomaggal nehéz lehet rajtuk közlekedni. - A folyosókon, nem frekventált közösségi helyeken látszik az enyészet, le van verődve a festék, helyenként a burkolat is a sarkokon (ahol bőrönddel neki szokás menni), itt-ott piszkos, látszik, hogy nincs karbantartva. - A folyosóvilágítás bura nélküli, pucér izzókkal van megoldva. Mindenhol. - Superior szobában több helyen sérült a tapéta, ami nem csak közvetlen közelről látszik. A szoba felszereltsége átlagos, egy kétfős szobához túl sok szekrény és tárolóhely van benne, még egyhetes tartózkodáshoz sem kell ennyi. - A fürdőszobában nem működött a törölközőszárító radiátor. Igaz, hogy fűteni sem kellett, de ez akkor is béna dolog, lehessen külön bekapcsolni, ha fürdőruhát vagy vizes törölközőt akar a vendég megszárítani. Az egyik fürdőszobai szekrény fiókjának fogantyúját már legalább egy éve ki kellett volna cserélni, el volt törve. A fürdőszoba ajtaja nehezen záródik. - Az íróasztali lámpába nem illik bele az energiatakarékos kompakt fénycső, a fele kilóg a burából felfelé és nagyon éles a fénye. - A szállodai WiFit 15 másodpercenként eldobálta mindkettőnk telefonja (két különböző készülék), a recepción nem tudnak megoldást a problémára. - Az étterem jóindulattal közepes, a menü nagy része a tipikus "hús hússal" választék, nem gondolnak sem a vegetáriánusokra, sem a laktóz- vagy gluténérzékenyekre. Külön kérdésünkre kiderült, hogy tartanak szója- és rizstejet is, de az bent van a konyhán, külön kell kérni. Kaptunk, bögrébe. Ki nem tették a reggeliválasztékhoz. A gyümölcsválaszték pocsék, semmi idénygyümölcs nincs, konzervből készült gyümölcssaláta és narancs- meg grapefruitszeletek fogadtak a szőlő- és szilvaszezon kellős közepén. A tésztához választható "zöldséges paradicsomszószban" (direkt rákérdeztem: ez ugye zöldséges? ) szalonnadarabkák voltak. A reggeli péksütemények elég siralmasak és a jobbféléket 30-45 perccel a reggeli vége előtt már nem töltik fel újra (pedig akkor még sokan esznek). A reggeli zöldségválaszték paradicsomból, paprikából és kígyóuborkából áll. - Az éttermi személyzet nem annyira tapintatos, hogy a használt edényeket akkor tüntesse el, amikor a vendég éppen a svédasztalról választ és nincs az asztalánál, vagy amikor már befejezte az étkezést. Nem, benyúlnak az ember orra elé is, ha ott üres tányér van. Ez nagyon disszonáns. - Az étteremben (legalábbis hétvégenként) "élőzene" van. Bár ne lenne. Az étkezést nem a 70-es évek slágerei meg az osztrák-német mulatós zene teszik élvezetessé. Főleg nem akkora hangerővel, ami mellett már nehéz beszélgetni. - Az este 9-ig nyitva lévő wellness részleg recepciója kb. 8-kor bezár, a vizes törölközőt akkor már nem lehet becserélni egy szárazra, száradjon meg a szobában. Ahol nem működik a törölközőszárító. - A gőzfürdő érthetetlen módon nem működik folyamatosan, 1-1 órákra ki van kapcsolva napközben többször is. - Péntek este egy "fürdővarázs parti" fültanúi voltunk kb. este fél 11-ig. A 3. emeleti szobánkban. Én azt gondoltam, hogy a vendégek pihenése még akkor is elsődleges, ha egyébként valahol szórakozási lehetőséget is kínál a szálloda. - A személyzet alapvetően kedves és segítőkész, de az látszik rajtuk, hogy nem kapnak elég képzést. Az étkezésre vonatkozó igényünket a recepciós hölgy meghallgatta, majd azt mondta, hogy ezt beszéljük meg az étterem teremfőnökével - ahelyett, hogy ő megértette volna, mi az igény és továbbította volna az étteremnek. Összességében, ez egy jó adottságú, de nem karbantartott szálloda, ahol a személyzet többé-kevésbé megteszi, ami tőle telik, csak ez 2015-ben már nem elég. A menedzsment béna. A MenDan 4 csillag superiornak mondja magát, ebből jelenleg legalább 1 csillag hiányzik.