Hajnalné B.E.

Regisztráció2016.03.12
Utoljára itt2020.11.05

2016. szeptember 8.a párjával járt itt
Az ebéd,vacsora meglepően ízletes volt. Ebédnél menüből választottunk,amit igyekeztek minél hamarabb felszolgálni. Este a cigánypecsenye mennyei volt! Ételadagok is bőségesek,s szerintem nagyon elfogadható áron vannak.Megkóstoltuk a meggysörüket,nagyon finom volt,s jólesett a kánikulában.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
2016. március 12.a párjával járt itt
Amikor megérkeztünk a hotelbe,nagyon kedves fiatalember intézte a foglalásunkat. A szállást,mivel hamarabb érkeztünk,13. 30- tól elfoglalhattuk( a 15 óra helyett). A szoba 709-es,körben ablakos volt,s a kilátás a Balatonra minden reggel,s este élmény volt. A reggeli nagyszerű volt,gazdagon megterített svédasztalos.
5Étkezés
2019. január 17.a párjával járt itt
Először jártunk ebben a hotelben. A recepción gyors bejelentkezés volt,mert bár nem volt kész a szobánk,de tudtak adni másikat,s mi elfogadtuk. Így hamarabb elfoglalhattuk a szobánkat. Étkezések teljesen rendben voltak. A sütemények isteni finomak! Szerettünk ott lenni! A wellnes részt is kipróbáltuk. . . . ,minden nagyon jó volt!