Susie

Regisztráció2015.10.05
Utoljára itt2016.10.03

Kiváló 2016. január 5.a párjával járt itt
A párommal voltunk 2 éjszakára a hotelben. Szenzációs volt. Több helyen jártunk már, de ez mindent felülmúlt. A környezet, a Kőrös part, a szabadidő többféle eltöltésének lehetősége mind mind hozzájárul, hogy mielőbb visszajöjjünk ide. Igénybe vettük a kajakot és nagyon élveztük a lehetőséget. A wellness részleg is kiváló.
5Étkezés
Gyenge 2015. október 5.barátokkal járt itt
Sajnos, nagyon elrontotta az ott tartózkodásunkat az, hogy a wellness részleg egyetlen medencéjében a víz hideg volt. Nem számítottunk rá, hogy fázunk, és ezért nem tudunk ott tölteni 2-3 órát (wellness szálló) így programot sem csináltunk, viszont gyalogosan meg semmit nem érünk el a szálloda elhelyezkedése miatt.
4Étkezés
Kiváló 2016. október 3.családjával járt itt
Nagyon finomat ettünk és nagyon gyorsan kaptunk mindent. A tanuló pincérfiú nagyon kedves és figyelmes volt. Az étlapon nagyon sok választék. az étteremben többféle lehetőség van: kinti kerthelyiség, kisebb terem, nagy helyiség. Kellemes minden szempontból. A fogások nagyok, és finomak. A tálalás gusztusos. Mindannyian jól laktunk.