Majdnem sikerült elrontani

Csalánosi Csárda Óbuda BudapestCsalánosi Csárda Óbuda Budapest a térképen

Átlagos 2014. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. szeptember 19.
Múlt vasárnap születésnapomat tartottuk ebben az étteremben. Ahogy a tavalyit elrontották (de nagyon) a dunna Étteremben, ezt is majdnem sikerült elrontani.
Amikor mondtuk, hogy milyen névre foglaltunk asztalt, a hölgy elment megnézni, hogy melyik az asztalunk. Nagy sokára visszajött, majd kérdezte, hogy Deák névre? Ez jó vicc volt, mert az általunk mondott név véletlenül sem hasonlított a Deák-ra. Végül megmutatta az asztalt. Rémség! A másik asztalnál ülők háta és a mi hátunk között talán ha 3 arasznyi hely volt. A 2 sor szék között ment a pincér az étellel. Kértünk másik asztalt. Azzal "csak" az volt a baj, hogy a csobogó elég hangos volt, de nem érdekes. A borzalom akkor kezdődött, amikor közvetlen mellettem, alig másfél méterre a banda rázendített. Szó szerint a fülembe húzta a nagybőgős. Nagy nehezen kaptunk egy belső, kellemes teremben helyet.
Látszik, hogy a nagyobb forgalom érdekében minden négyzetcentiméterre ültetnek embereket. Olyan kis beugrókban is ültek emberek, ahol már nem kellett volna.
A halászlé ízletes volt. A tyúkleves szintén. A második fogással sem volt gond. Az adagok bőségesek, sőt túlságosan bőségesek voltak. Desszertet már nem is tudtunk enni.
Ha nem lenne annyira zsúfolt, ha a zene diszkrétebb, halkabb lenne... (Amikor megérkeztünk, modern zene szólt, de nagyon hangosan, sőt, amikor a zenekar játszani kezdett, úgy szóltak, hogy közben ne szóljon a mai, modern zene.
A lényeg, hog ynem sikerült rosszul, mert kaptunk jobb asztalt jobb helyen, de minden vonatkozásban a kevesebb több lenne.
Kolofon
Hangulat:Szörnyű

Csalánosi Csárda Óbuda további értékelései

2022.01.04barátokkal
Minosíthetetlen a kiszolgálás. Mikor beléptünk két pincér sem köszönt vissza. 10 percet álltunk az ajtóba mire megkérdezte valaki hogy mit szeretnénk. Egy pincr majdnem elsodort és még elnézést se kért. Intettem 3 pincérnek is hogy szeretm a számlát csak ránk néztek s mentek tovább. A...
2020.07.25családjával
Immáron sokadszor látogattunk el a családdal születésnapot ünnepelni. Nem csalódtunk. Még mindig tartják a színvonalat. Udvarias, gyors kiszolgálás. Fantasztikus ételek! A vadász-szelet a gombás barnamártással, kiválóan fűszerezve! Mennyei! A cigánypecsenye szintén . A kacsamell és, kacsacombos...
2019.02.04barátokkal
Nagyon régóta járunk ide a családdal. Vasárnap is így tettünk. Már készítettük a gyomrunkat a finomságokra. Sajnos másfél órát kellett várnunk. Mivel 14 órára mentünk, majdnem korai vacsora lett belőle. Az ételek minősége sem volt tökéletes. Csalánosi tálat kértünk, amin a csülök fele ehetetlen...