Megdöbbentő

Fővárosi Állat- és Növénykert Étterme BudapestFővárosi Állat- és Növénykert Étterme Budapest a térképen

Szörnyű 2016. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 17.
Két hete jártunk hétvégén az étteremben 3 kisgyerekkel. Nem akartunk hamburgert ebédelni, hát betértünk. Az ételek minősége kritikán aluli volt. Három félét választottunk. Nem vagyunk az a kimondottan finnyás típus,de az ételeket nem tudtuk megenni. A párolt zöldség valami zsíros tocsogós izé, a gyerekek rántott sajtja csak panír, mert a tartalom teljes mértékben kifolyt, a rántott csirkemell kb. 1 mm "vastag" hússzelet panírozva. Tényleg nem túlzok. Mintha fűrészport rágcsálna az ember. Az étteremnek nevezett piszkos, igénytelen kiszolgáló egység rontja az egyébként csodálatos állatkert színvonalát.
Legközelebb inkább az otthonról hozott szendvics. Fotók mellékelve.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű
Fővárosi Állat- és Növénykert Étterme Budapest - Étel/italFővárosi Állat- és Növénykert Étterme Budapest - Étel/ital

Fővárosi Állat- és Növénykert Étterme további értékelései

2023.10.29gyerekekkel
Egy tálcás, önkiszolgáló étterem, kellemes monopolhelyzetben az Állatkert közepén. Többször jártunk itt, olcsó és finom sose volt, de az utolsó vizit már nagyon leverte a lécet. 3 emberre 17000 Ft, na az kicsit húzós. A kajából a kenyér és a sültkolbász nem volt rossz, a többi átlagalatti...
2020.10.26a párjával
Üdvözlet mindenkinek! Minden rosszindulat nélkül írom ezt a pár sort,,,, most hétvégén voltunk a feleségemmel az állatkertben 2020.10.24.én, és gondoltuk, hogy bemegyünk ebédelni ! Sajnos nagyon nagy csalódás volt az étterem,, leginkább az, hogy kettőnknek fizettem 10ezer forintot amibe egy egy...
2019.11.03a párjával
Évekkel ezelőtt közepesre értékeltem a Barlangot, kvázi megvédtem, és találtam magyarázatot az elmarasztaló véleményekre, amiket hétvégi csúcsforgalom idején szereztek a látogatók. Azóta is kilátogatunk minden ősszel az Állatkertbe, de vagy kihagyjuk az éttermet, vagy á la carte ételt...