Hangulatos vacsora

Halkakas Halbisztró - Dohány utca BudapestHalkakas Halbisztró - Dohány utca Budapest a térképen

Kiváló 2015. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. május 22.
Egy majusi esos esten ultunk be a Halkakasba vacsorazni. A berendezes nagyon hangulatos, jok a nagymama oroksegebol eloszedett szekek, asztalok, tenyerok, DIY lampak. Az etel kituno, nem oriasi adag, de epp jol lehet vele lakni. Fish&chipset, sult keszeget es halgyrost rendeltunk, minden elfogyott az utolso morzsaig. A hazi szorpok es limonadek is nagyon finomak. (A soroket sajnos nem tudtuk megkostolni.)
Ket eszrevetel: a tisztasagra egy kicsit figyelhetnenek jobban es jo lenne, ha lehetne kartyaval is fizetni. Osszessegeben nagyon ajanlom, mi is meg vissza fogunk terni.

Halkakas Halbisztró - Dohány utca további értékelései

2019.07.12egyedül
A korábbi, Veres Pálné utcai éttermük is tetszett, így nem volt kérdéses, hogy az új helyszínen is érdemes lehet őket meglátogatni egy adandó alkalommal. Ezt kivitelezni, azonban nem is volt olyan könnyű, kétszer is úgy jártam, hogy már elfogyott az ebédmenü náluk (kb. 1 óra magasságában), más...
2018.08.07a párjával
Óriási ötletnek tartom, hogy a már ismert, netalán híres ételeket "halasítják", azaz halra fordítják. Kinek jutna eszébe a halbrassói, hal-gyros, halas székelykáposzta, stb ételek kitalálása. Vagy abszolút formabontó, azonban nagyon finom a különféle sült, vagy füstölt halak különleges salátákkal...
2018.02.15gyerekekkel
A Halkakasban voltunk több ízben is a régi helyen, a Veres Pálné utcában, amíg működött. Azt hittük végleg lehúzták a redőnyt. De szerencsére nem, újra megnyitottak a Dohány utca 36 alatt. Véletlenül akadtunk rá, miután a Karaván zárva volt, ott gondoltunk enni valami street food ételt. Beültünk...