Torkos csütörtöki borzadáj

Hangulat Kisvendéglő BudapestHangulat Kisvendéglő Budapest a térképen

Gyenge 2015. februárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 21.
Torkos csütörtökön látogattam el e helyre.Hát meggondolnám, hogy még egyszer ezt meg tegyem-e.Igaz maga a Vendéglő kinézete hangulatos a XIII. kerület hangulatár adja vissza.Nagyon szűkek a helyek az asztalok túl zsúfoltan vannak elrendezve.Nem igazán volt sok vendég abban az időpontban mikor mi ott jártunk, de az ételekkel kapcsolatosan van kifogásolni való.Ha már torkos csütörtök nem volt egy jó ómen a kezdet kezdetén az Étlapon szereplő kiválasztott leves sajnos nem volt.A fő ételre kb 35. percet vártunk.A választott étel neve szépen volt elnevezve, de pofára esésvolt mikor egy hagyományos lecsós szeletet kaptunk.
Kiszolgálás,hát azt talán kicsit jóindulattal közepesre értékelném.Nem igazán ajánlom senkinek.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Hangulat Kisvendéglő további értékelései

2022.08.25egyedül
Napi menüt ültem be enni, mert épp útba esett és gyorsan kellett valami. Gondoltam, bemegyek a pulthoz kérni, de nem túl kedves hangvételben lettem tájékoztatva, hogy majd kijön felvenni a rendelést, ez itt nem így működik. Oké. Sokat vártam a rendelésfelvételre is, a kajára is, a...
2019.11.10egyedül
Szombaton 4 óra körül értem az étteremhez. Helyileg a 13. kerület lakótelepi része a Duna közelében, Vizafogó. Közvetlen - hétköznap fizetős - parkolási lehetőség az étterem előtt. Azt hittem, egy lélek sem lesz itt, mert amolyan ebéd és vacsora közötti holtidőnek számít ez, de nagyon is...
2018.11.18a párjával
Párommal vasárnap délbe tértünk be ide egy jo kis ebéd reményében. A helyiseg majdnem tele volt. Igy abban reménykedtünk hogy jót fogunk enni. Ahelységben az asztalok kicsik. A tisztaság is hagy kívánni valót maga után ( pohár és kenyérkosár koszos volt). A séf ajánlatát rendeltük : pikáns...