Ízletes ételek de alapvetően csalódás!

Pusoma Vendéglő BudapestPusoma Vendéglő Budapest a térképen

Átlagos 2019. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. április 7.
Idős szüleimet vittük ide ebédelni a párommal.Sajnos már csak 14-ra volt asztal de gondoltuk megebédelünk és utána sétálunk egyet a Duna parton...14h-kor meg is érkeztünk farkas éhesen.Megrendeltük az ételeinket szinte azonnal.A leves jött is 15 per alatt.Utána viszont 45 percet kellett várnunk a 2.fogásra.Ha szólnak előre,hogy sokan vannak, sokat kell várni elmentünk volna sétálni amíg még szépen sütött a nap nem pedig ott ültünk volna még csak nem is teraszon(ahol amúgy hiába foglaltam nem volt hely 14h-kor.)
Nyilván az ember moderálja magát vár szívesen 30-40 percet is ha friss az étel de nekem az 1 óra várakozás már sok.Én a leves után ha nem is azonnal, de szeretem nem megszakítani ennyi ideig az étkezést hanem miután éhes vagyok, enném a második fogást.
Legalább kihoztak volna valami kis ropogtatni valót és elnézést kértek volna.
A felszolgált étel nagyon finom volt szavunk nem lehet rá.Szerettünk volna desszertet egy bizonyos fajtát.Biztosan csak mi voltunk aznap pechesek,de amit szerettünk volna abból is mielőtt mi rendeltünk még volt, de pont már nálunk elfogyott.
Alapvetően az étel finom volt de biztosan nem válik ez a hely a törzshelyünkké.

Pusoma Vendéglő további értékelései

2015.08.25a párjával
Többször jártunk már itt. Eddig mindig ízletes és jól elkészített ételeket ettünk. Az ételek adagjai nagyok, egy hölgynek szinte egy kisadag is sok. A desszertek is jól vannak elkészítve. A hangulat családias, kedves és közvetlen pincérek. Ami tetszik, hogy a séf ajánlata mindig valami...
2013.06.09családjával
Remek házias ételek, nagy adagok olcsó árak. Igazán kellemes meglepetés volt első alkalommal, amikor itt jártunk. Azóta minden családi ünnepet itt tartunk. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki egy csalódásoktól mentes helyet keres- akár egy ebédre,vacsorára akár egy nagyobb családi-baráti...