A város leghülyébb felszolgálója

Törzshely Terasz & Étterem BudapestTörzshely Terasz & Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2018. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. január 25.
A környéken jártam, hát másodmagammal betértem, egy gyors menüebédben reménykedve. A városban sok helyen lehet ilyen árkategóriában egy egyszerű, ámde ízletes menüt kapni. Hát rendeltünk két menüt, hozzá egy nesteát és egy pohár szódát. A pincér hamarosan letett az asztalra két nesteát. Bár alig volt vendég, vagy negyed órát vártunk a levesre: húsleveskockából főtt leves csigatésztával. Éhes lévén gyorsan belekanalaztunk: teljesen hideg volt. Visszaküldtük, hogy melegítsék meg. Megint vártunk. Aztán hozta vissza a két leveses tálat - de csak az egyik volt meglangyosítva, a másik ugyanolyan hideg volt. Aztán jött a második fogás: csirkeragu rizzsel. Ez is teljesen hideg volt, ezt is vissza kellett küldeni. Végre megkaptuk a langyos főételt - még szerencse, hogy legalább a ragu ízletes volt. De legközelebb elkerülöm ezt a helyet ezzel a nehéz felfogású pincérrel!
Hangulat:Szörnyű

Törzshely Terasz & Étterem további értékelései

2024.05.02családjával
12 órára foglaltunk asztalt a Törzshely Étterembe május 1-jére. A választott ételek nagyon finomak voltak, mind a hatan meg voltunk elégedve a mennyiséggel, a szép tálalással. A leveseket hamar kihozták, a másodikra egy keveset kellett várni, de nem volt vészes. Az üditők, a csapolt sör is nagyon...
2017.12.23gyerekekkel
Egy temetés után - előre lefoglalással - rendeltem ebédet a gyászoló családnak 18 főre ebben az étteremben. A két féle menü ebéd jó ízű volt, finom volt a falusi húsleves és marhahúsleves is, a rántott és natúr szelet vegyes körettel, valamint a marhapörkölt tarhonyával is ízletes volt, bár az...
2016.05.03a párjával
Az étlap karikákkal volt összefűzve, de gondolom valamikor széteshetett, mert összevissza rakták újra össze. köretekkel kezdődött, majd kávéval folytatódott.konyhafőnök, tulajdonos neve nem szerepelt rajta.A pincérnő amikor kértem egy pohár száraz vörös folyóbort, és megkérdeztem, hogy milyen...