Olcsó húsnak híg a leve

Trófea Grill Étterem - Visegrádi utca BudapestTrófea Grill Étterem - Visegrádi utca Budapest a térképen

Átlagos 2014. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. június 16.
Ballagási ebédre foglaltam ide június 13 pénteki kora délutánra. Már a foglalásnál kezdődtek a gondok, mivel mindkétszeri alkalommal a telefonban igen csak udvariatlan és fellengzős volt a kisasszony. Mivel 15 főre kértem előleget fizettem ahol tájékoztattak, hogy véletlenül sem lehet több a létszám egy fővel, ha mégis akarnám azt csak előtte 3 nappal változtathatom meg és ha mégsem jönne akkor is ki kell fizetnem. Ez szerintem igencsak rugalmatlan , bár igaz telt ház volt. De utána pedig ebből is volt sok probléma.
Az étel választék bőséges lett volna, de nagyon hamar elfogytak a népszerűbb ételek és az utánpótlására sokat kellett várni. A grill pultnál fél órát is sorban kellett állni. A pincérek sem voltak a helyzet magaslatán, a kért italokra sokat kellett szintén várni, sokszor nem is a megrendelt italokat hozták ki. Az ingyenes koktélok tetszetősek voltak viszont tartalmukban igencsak eltértek a megszokottól.
Az étterem nagyon zajos, hangos volt mintha zsibvásárban lettünk volna. Kávéra hiába vártunk, nem kérdezték meg távozás előtt mint máshol. Mikor kértünk volna közölték, hogy már nem szolgálnak ki. Mivel foglaláskor közöltem, hogy ballagást ünnepelünk, nem szóltak, hogy ilyen estében jár torta is persze csak ha kérem. Mivel nem mondták én nem kértem és kicsit furcsa volt, hogy sok asztalhoz vittek.
A két és fél óra alatt ki-be lehetett járkálni és a szomszédos asztalnál ezt ki is használták, mert 2 másik ember jött be enni fél ötkor.
Összeségében ár-érték arányban megérte, de eddig ez volt a legrosszabb Trófea élményünk.

Trófea Grill Étterem - Visegrádi utca további értékelései

2019.08.22gyerekekkel
Fiam szülinapját ünnepeltük - igazán jól sikerült. Nagyon széles az ételválaszték, és igazán finom volt minden. Sok inyencséget is kínálnak: libamáj pástétom, szarvas sült. Nem csak bort és sört kínálnak, hanem nagyon finom koktélokat is - többet is megkóstóltunk. A kiszolgálás gyors volt és...
2019.05.24a párjával
Férjemmel már legalább 8 éve járunk ide,havonta egyszer.Itt tartottuk gyermekeink ballagását is.A többi trófea éttermeket is kipróbáltuk,de szerintünk a Visegrád úti trófeában a legfinomabbak az ételek.1éve kipróbáltuk egy másik egységüket [moderálva - a szerk.] de csakis azért mert a visegrádi...
2019.05.19gyerekekkel
Szombati nap 14.30-tól 17-ig volt foglalásunk az étterembe. Az utcán tömeg várta, hogy bejusson, majd mikor kinyílt az ajtó mint egy éttermi menzán a tömeg megrohanta a bejáratot. Az első félórában mozdulni nem lehetett a szorosan elhelyezett - legalább a reálisnál egy harmaddal több - asztal és...