Hideg volt a víz, a levegő, a csúszdák szuperek

Aquaworld Resort Élményfürdő Budapest BudapestAquaworld Resort Élményfürdő Budapest Budapest a térképen

Érdekes 2019. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. január 2.
Két ünnep között mentünk el egész napra fürdőzni a gyerekekkel. A csúszdák szuperek, kár, hogy 15-20 percet kell a hidegben, vizesen sorba állni, hogy lecsúszhassunk. A csúszda vize délelőtt kellemes, délutánra jéghideg volt, amikor már egyébként is jól át voltunk fagyva. A többi vízhőmérséklet sem a megszokott kellemes meleg, a kiírt 32-34 fokhoz köze nem volt az élménymedencének. Egy medence volt finom meleg, a melegebb vizű jacuzzi, ami tömve volt (mások is fáztak mindenhol...), nemcsak a szélén ültek, annak a közepén is álltak, térdeltek, a lépcsőn ültünk, hogy átmelegedjünk picit. A gyermekmedence volt még elfogadható, amibe persze a szülők nem ülhetnek bele. Az egyik gyerekcsúszda közvetlen feljárója le volt zárva (műanyag székkel), ismeretlen okból, így a gyerekeknek jó nagy kört kellett tenni minden csúszás után a másik feljáróhoz keresztül gázolva az összes többi gyereken, akik csak pancsolnak a vízben.
A honlapon fel van tüntetve, hogy mely csúszdákat milyen magassággal lehet használni. A helyszínen adnak karszalagot, melyet a nagyobbik fiunk meg is kapott, mivel magasabb mint 140 cm. A csúszdáknál picivel később közölték, hogy felszóltak telefonon, hogy csak 150 cm-től lehet azokat használni. Szerencsére mivel volt karszalagja és biztos úszás tudása, ezért eltekintettek tőle. Nem tartom korrektnek ezt az eljárást, hisz egyébként is borsos árat fizettünk a belépőjegyekért.
Az étterem árak elfogadhatók, 7-8e Ft körül egy nem túl nagy étkű 4 fős család meg tud ebédelni.
A játszóház területe iszonyat hideg köntösben is, utcai ruhában biztosan jó, de majd megfagytunk mi is és a gyerekek is. Azóta is náthásak vagyunk...

Aquaworld Resort Élményfürdő Budapest további értékelései

2023.09.28gyerekekkel
Érdekes
Nagyon sok helyen jártam már élményfürdőben. Kevésbé színvonalasabb helyeken is minta a Budapesti Aquaworld de ahol ilyen sok csúszda volt ott szinte kivétel nélkül volt lift a csúzdákhoz vezető lépcső mellett. Pl a szegeden [moderálva -a szerk.] is van lift pedig az ott lévő csúzdákhoz nem kell...
2023.08.28gyerekekkel
Szállodavendégként voltunk a fürdőben. Ez így kényelmes volt. A fürdő olyan mint a képeken. Nagyon látványos. Sok a csúszda, rengeteg az ember, kígyóznak a sorok. Sokféle/ fajta szauna van a szaunavilágban. Viszont a tisztaság enyhén szólva is kritikán aluli. A csúszdákhoz vezető lépcsőház...
2023.07.16gyerekekkel
Érdekes
Sok-sok éve járunk ide alkalmanként egy napot pihenni, fürdeni. Legutóbb tegnap. Először volt olyan érzésem, hogy sokkal több embert engednek be, mint ami kényelmes lenne. Esküszöm, talán az öltözőszekrények közötti hely is keskenyebb lett. Jó kis napot töltöttünk el, de!: Az amúgy talán kb...