Átlagos 2017. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. január 16.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Régebben már jártam itt, de akkor jobb élményekkel távoztam. A szoba, és a személyzettel most is kifogástalan volt, azonban az étel minősége és választéka elmaradt az elvárttól. A wellnessrészlegen folyamatosan csatornaszag volt, ami nagyon rontotta az élményeket. Továbbá nagyon nem tetszett, hogy fizetéskor a számlán olyan tételek szerepetek, hogy "felszolgálási díj reggeli és felszolgálási díj vacsora", ilyet máshol nem tapasztaltam, és előre ezt nem is említették.(hétvégi tartózkodás esetén ez majdnem 5000 ft volt!)
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...