Átlagos 2017. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 23.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Talán ha finom akarok lenni, így tudnám jellemezni az augusztus 21-i napot a szállodában. Észrevehető,de megbocsájtható káosz uralkodott a hétfői napon, nem volt tiszta köntös és törölköző,kicsit mindenki ideges volt, de végtelenül kedvesen próbáltak meg úrrá lenni a dolgokon. Ami ennél sokkal rosszabbul sikerült az az étkeztetés. Mintha nem lenne gazdája az étteremnek, sem a dolgozók irányításában, sem a menü összeállításában, a minőségről inkább ne is beszéljünk. Kár ezért a csodálatos szállodáért. Az egybenyíló szobát külön köszönjük. A többivel semmi bajom, kedvesek teszik a dolgukat, az viszont nagyon látszik, hogy nem egy össze szokott csapat. A szemközti presszó viszont kitűnő. A sütemények, a kávé és a hölgyek kedvessége színtiszta ötös.
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...