Jó 2018. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. március 24.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Barátainkkal érkeztünk a hotelba. A fogadtatás készséges volt.Gyors precíz.Mivel 1 órakor érkeztünk a hotelba meg érkezésünkor szerettünk,volna ebédelni. A recepciós hölgy ajánlotta a fürdő háta mögötti éttermet. A megrendelt leves ehetetlen volt.Nem ajánlották fel,hogy a fürdő területén is van büfé ahol lehet enni.Mivel a számlában benne volt a szerviz díj,mi éreztük magunkat kellemetlenül amiért az étteremben lévő kis dobozba voltunk kénytelenek a borravalót betenni.Az ételek finomak voltak és bőségesek.
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...