Jó 2019. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. május 6.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szolgálatkész, mosolygós fogadtatás mindjárt megnyerte tetszésünket. Korrekt ügyintézés, útbaigazítás is kiváló volt. Kellemes látványt nyújtott a szálloda környezete, a japánkert, a kinti medence / habár most még nem müködött/. A szoba tiszta, tágas és meghitt volt. Az étkezés igen böséges volt - szem s szájnak ingere és a kiszolgáló személyzet is hibátlan . Ami egy kicsit hiányzott - a merülömedence a szaunarészlegen. A Caramell cicát is hiányoltuk!
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...